TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
15-4-2009 12:52:10
Inderdaad, maar wij hebben toch ook gekozen voor een dessertenbuffet. Zo kiest iedereen wat hij zelf wil. Sommigen willen enkel fruit, anderen hebben liever taart, nog anderen enkel ijs,... Ons dessertenbuffet blijft ook de hele avond staan, dus wie later op de avond nog zin heeft om iets te gaan halen, kan dat gerust (is ook interessant voor wie enkel naar het dansfeest komt, die hebben nog geen volledige menu achter de kiezen).
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
nicky
30-9-2007
|
15-4-2009 13:09:28
wij hadden alles in buffet vorm, verschillende standjes overal, en zelfs als het eten helemaal gedaan is, zie je mensen nog af en toe naar de kaastafel of dessert tafel trekken. een dessertbord lijkt me zo van dit was alles en meer kan je niet krijgen. let er ook op dat als je buffet neemt dat de mensen weten dat ze ieder moment mogen bij halen of terug gaan, alles mag op, want tis allemaal betaald!
|
|
Lien
1-8-2009
|
15-4-2009 13:29:03
Wij hebben ook lang getwijfeld en ook voor een bord gekozen. Zo'n buffet bevat meestal toch de cliché-desserts en zo'n bordje, daar kan je verfijnder in gaan... 't enige waarom ik twijfelde was voor die show... maar als dat bij jullie ook al is, dan zou ik niet twijfelen en een een bord nemen.
Geven jullie 's nachts dan nog iets van snack?
Groetjes
Lien 01/08/2009
|
|
lesley
20-6-2009
|
15-4-2009 14:58:50
Wij dachten ook eerst om een dessertbuffet te geven, maar het is inderdaad redelijk duur, toch als je redelijk veel gasten hebt. Wij hebben in februari een trouwfeest gehad en daar hadden ze gekozen voor een dessertbord en wij hadden daarmee meer dan genoeg en het was echt mooi en origineel. Dus hebben wij voor onze trouw op 20/06 ook een dessertbord gekozen.
|
|
heidi
|
15-4-2009 15:08:40
wij hebben ook voor een dessertbufet gekozen aanvullend met een kaasplank, dan nemen de mensen zelf waar ze zin in hebben. ik vind een dessertbuffet ook mooi, er zijn warme pannekoekjes met lekkere appelsiensaus, er is ijs, taart, chocolademouse, rijstpap, vers fruit en nof zo veel meer, ik vind het ook leuker voor de mensen dat alleen het avondfeest meemaken. 16 Mei 2009
|
|
Hanna
|
15-4-2009 15:30:52
Een dessertbuffet vind ik persoonlijk een beetje een boertige bedoening, doet zowat denken aan een buffet in een hotel met gulzige duitsers. Een dessertbord is een veel elegantere oplossing, als je het mij vraagt.
|
|
danitsja
|
15-4-2009 17:08:29
wij gingen ook eerst dessertbuffet doen, maar de prijs heeft ons ook op onze mening doen herzien. al goed en wel voor diegene die enkel naar het dessert komen, maar terwijl moet je de gasten van het avondfeest ook betalen voor het buffet terwijl zij bijna niets ervan gaan eten , want zij zijn al voldaan. als je het mij vraagt ik verkies de taart of bortje en geen buffet want oook al is het sjiek sjiek sjiek het is gewoon ook duur en teveeel
|
|
Lorianne
|
15-4-2009 17:11:13
nee geen echte snack, maar nadien staan er wel op alle tafels nog wat kleine versnaperingen (zoet) voor degenen die willen...alvast bedankt allemaal voor jullie mening! ben blij dat ik toch niet alleen sta met mijn dessertbord. x
|
|
Heidi
20-6-2009
|
16-4-2009 11:48:40
wij hebben ook getwijfeld en het prijsverschil heeft de doorslag gegeven -> we nemen ook desertbord, maar met een stuk ijstaart erop, die taart snijden we aan (met vuurrwerk, ...). Bovendien hebben de mensen die naar het avondfeest komen ook al wat gegeten&gedronken. Bij ons is het eigenlijk een groep (voetbalploeg) die aansluit bij het dessert en zij gaan in groep eerst ergens iets samen gaan eten vooraleer ze naar het dansfeest komen;
|
|
els
29-8-2009
|
16-4-2009 12:34:43
hey lorianne,
ik, mijn vriend en onze omgeving zijn allemaal dessertenfanaten, dus voor ons was de keuze simpel: een dessertenbuffet!
ik kijk er al naar uit!
els
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
16-4-2009 14:36:00
Wij hebben ook een dessertbord gekozen. Er was ijstaart bij, deze werd met vuurwerk en rook opgediend en wij konden die aansnijden. Heel leuk. Het dessertbord was heel lekker en zeker genoeg. Maar bij onss kwamen er wel geen gasten alleen naar de desert en dans. Iedereen was er van in het begin bij. Het prijsverschil is idd nogal groot.
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
16-4-2009 14:36:58
Nog iets vergeten... Wij hadden ook voor nachtelijke hapjes nog gekozen. Rond 2 uur brachten ze halve belegde broodjes rond. Hier werd niet veel meer van gegeten.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|