Terug naar overzicht
Wij hebben ook Nederlandstalige liedjes: Bij ons zullen de volgende al zeker passeren: dak van de wereld, als de dag van toen, de roos, ...
Nederlandstalig:- Altijd heb ik je lief van Clouseau- Hou me vast van VolumiaGroetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey Els,Bij ons worden de volgende liedjes live in de kerk gespeeld :- De roos van Ann Christy- Zo zalig Clouseau- Gelukkig zijn Ann christyGroetjes Ann09/05/09
"voor haar" van Gene Thomas"Je hoeft niet veel van me te houden" van Guus Meeuwis
Hey,bij ons 3 Nederlandstalige liedjes in onze viering.'Zij' van Marco Borsato'Altijd heb ik je lief' van Clouseau'Eenzaam met jou' van YevgueniGroetjes, Ina
Wij hebben enkel Magie van Philippe Robberecht (hopelijk juist geschreven) erop staan. En voor de dans met mijn paps heb ik gekozen voor Papa van Stef Bos.Mijn ventje is niet echt zo kleinkunstachtig wat jammer is, maar er zijn nog zoveel andere mooie liedjes.groetjes
wij hadden in onze viering gekozen voor "liefde van mijn leven" van Frank Boeijen
hallo,wij hebben hij - anubuszij- marco borsatoik wil met je trouwen - k3lopen op het water - marco borsato en sitagroetjes Daisy25/09/2009
Hey,Bij ons is dat 'nu dat jij er bent' van Trijntje Oosterhuis.Grtjes
wij hadden als nederlandstalig nummer: wat een leven van clouseauImke
Ik heb een verzameling gemaakt van alle nederlandstalige liedjes die ik tegenkwam in verscheidene misboekjes. Zelf weet ik nog niet welke kiezen.André Hazes:Ik heb je liefBart Peeters&Hannelou Bedert:Zonder woordenBart Peeters:Liefde is allesBart Peeters:Ik wil je nooit meer kwijtBram Vermeulen:De steenClouseau:JoClouseau:Lopen op het waterDana Winner:Ik hou van jouDe Fixkes:LepeltjeDe Fixkes:SeuzekeGuus Meeuvis:ThuisHerman Van Veen:Ik ben vandaag zo vrolijkJeroen Van der Boom:OnvoorspelbaarJeroen Van der Boom:Niemand AndersJeroen Van der Boom:Zo mooiLe Velo Vert:Achtbaan naar de zaligheid(uit)Marco Borsato:RoodMarco Borsato:MaskerPaul de Leeuw:Ik hou van jouPaul de Leeuw:Een perfecte dag (Ned vertaling)Philippe Robrecht:MagieRaymond van het Groenewoud:Ik zal je man zijnRob De Nijs:Banger HartStef Bos:Voor nuSpring De mooiste liefde ooit