Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openingsdans en volgnummers

15-4-2009 14:10:35
Hey bruidjes,

Eventjes een praktisch vraagje. Het avondfeest wordt geopend met onze openingsdans. Dan volgen er 3 volgnummers waarop ik met mijn papa, daarna met zijn papa en dan met de getuige dans. Vanaf wanneer mogen de andere gasten beginnen meedansen? Vanaf het eerste volgnummer waarop ik met mijn papa dans, of na de 3 volgnummers? Bedankt voor jullie hulp.

Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 350

nele
8-8-2009
 Meld misbruik15-4-2009 15:09:28

Hoi,

Van mij mogen de gasten vanaf de dans met mijn paps al mee op de dansvloer springen. Maar ik weet niet of daar bepaalde regeltjes ofzo voor zijn geschreven. Ik dans super graag en heb dan ook gewoon graag dat iedereen zo snel mogelijk mee danst.

Geniet ervan

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik15-4-2009 16:07:11

wij doen het zo:
eerst ik en ventje
dan ik met papa en hij met z'n mama
en volgend liedje mag iedereen mee

Jo

Meld misbruik16-4-2009 11:57:26

Hey Lesley,
Je vult dit in zoals je dat zelf wenst hoor. Het meest gangbare is nog steeds een klassieke vermenigvuldigingsdans waarbij je na je openingsdans eerst papa, schoonpapa enz... gaat oppikken. Maar ondertussen kan je papa ook al iemand gaan ophalen en staat de dansvloer op een gegeven moment automatisch vol. Ikzelf draai vanaf het eerste volgnummer nooit een volledig nummer voor 1 koppel maar laat +/- 3 keer vermenigvuldigen per nummer. Zo gaat dat vlotter vooruit en kan de feest vlug van start gaan.
Als de dansvloer dan goed vol staat, is het aan de DJ van dienst om hier dankbaar van gebruik te maken en te zorgen dat ze er op blijven!
Veel plezier!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...