Terug naar overzicht
Hey, wij hebben ook laatst besloten om ons huwelijk te laten filmen en die prijzen vind ik toch schappelijk hoor. Die mensen bewerken de beelden achteraf en het monteren neemt toch wel wat tijd in beslag.Er zijn ook mensen die uren filmen en het onbewerkt afleveren, is goedkoop maar dan kijk je naar uren saai beeldmateriaal.Een bewerkte versie duurt niet zo lang en is boeiend en leuk om telkens opnieuw te zien. En ze zijn toch wel de ganse dag aanwezig.Veel succes!
Veel succes ermee. Ik vind ook geen goedkope. Ik vind het ook al rap duur hoor. Voor mij moet dat ook niet perfect gemonteerd worden. Als ik al maar wat stukskes kan terug zien. Ik dacht aan een student. Ik heb scholen gezocht maar vind er niet direct hier in de omgeving. Als jij nog iets vindt... groetjes, Carolina
Beste Isabelle, kijk hier eens op deze site, bij F.D.VIDEOPRODUCTIES, en informeer eens naar mijn prijzen, we komen wellicht tot een overeenkomst.Mvg,Filip
Het kan ook zo goed als gratis :)meer info@discovideo.begrtz
Hey Isabelle, De keuze om het huwelijk te laten filmen is voor iedereen persoonlijk, maar we hebben nog nooit gehoord dat iemand spijt heeft gehad om zijn huwelijk te laten filmen. Het is zo dat bewegende beelden veel meer zeggen en een blijvende herinnering is aan een dag die men (normaal gezien) maar 1x meemaakt.De prijs van een videograaf is niet alleen voor die dag dat hij aanwezig is (want dat is maar een fractie van hetgeen hij er in het totaal aan spendeert van tijd.) bv. 1 dag filmen & 4 dagen bewerking en montage.Verder moet je rekening houden met de kwaliteit van de film en het materiaal dat gebruikt wordt.Een tip : Als je er niet al te veel aan wilt uitgeven en het maakt je zoals Carolina niet uit of het mooi gemonteerd is of niet. Dan kan je het best gewoon een goedkope digitale camera kopen in de mediamarkt en het laten filmen door een familie-lid, maar dan kan je natuurlijk niet hetzelfde resultaat of kwaliteit verwachten hè. Je bent dan goedkoop gesteld en hebt iets om naar te kijken. Als je daar achteraf regelmatig nog eens naar zal kijken is natuurlijk een andere vraag. ;o) Op die manier kan je zo wel op veel gaan besparen, maar ik ben echter van mening dat je beter iets moois hebt om te herbekijken, want een video of fotos zijn een van de belangrijkste zaken die een blijvend aandenken zijn aan je trouwdag. Dus die kunnen best zo goed mogelijk zijn hè. Succes ermee en moest je vragen hebben, dan hoor ik het wel.Groetjes, Bart(www.motionpictures.be )
info@lfantproductions.be
kurtvermylen@hotmail.com
Hey, je kan uieraard ook altijd even kijken naar www.foto-videoreportage.be .mvgGuy
hallo ik wil wel filmen op jullie grote dag ik vraag 250 euro