Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskinderen

15-4-2009 22:36:39
Dag iedereen!!
Klein vraagje ivm de bruidskinderen. Ik weet niet echt wat ik hen moet laten dragen. Het niet echt zo traditionele bruidskindjes. Het zijn het nichtje en neefje van mijn toekomstige die per se de benaming bruidsmeisje en -jongen wilden hebben. Het meisje is 13 jaar en de jongen 8 jaar. Ik weet niet echt hoe ik dit moet aanpakken. Ik had eerst gedacht om ze ieder een mooie beer (eventueel me to you) te geven en daar dan de ringen aan te hangen, maar ik weet niet of dit echt past voor een jongen van 8 jaar. En of dat mss niet te kinderachtig is voor het meisje. Pff, ik weet het echt niet!! Heeft er mss iemand onder jullie wat tips voor mij?

Alvast bedankt!!!!

Romina
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 858

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-4-2009 23:18:54

Je kiest toch zelf of je bruidskinderen wil of niet. Ik heb er één van 1 jaar 8 maand mijn metekindje. Het nichtje van mijn toekomstige is ook 13 jaar, wordt op't eind van het jaar 14. Ik vind haar te oud om nog bruidskindje te zijn. Het is geen kind meer hé. Dan worden ze al snel groot. Je kan ze misschien inschakelen om bloemblaadjes te strooien of buiten bellen te blazen. Je kan ze ook de misboekjes laten uitdelen. Dat moet toch al kunnen op 8 en 13 jaar. Ze voelen zich ook graag "groot". Ik zou niet meer met beren ofzo werken, is iets te kinderachtig denk ik. Misschien een boeketje bloemen om de ringen aan te hangen?

groetjes, Carolina

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik16-4-2009 9:20:41

hey
lezen ze niet graag voor in de kerk of viering, zij kunnen jullie de ringen ook wel overhandigen maar meer kunnen bruidskinderen niet doen vind ik. als jullie eigelijk niet van plan waren om bruidskinderen te nemen zou ik daar gewoon eerlijk in zijn; het is tenslotte jullie dag en normaal maak je die maar ene keer mee;
groetjes
mieke 07/08/09

heidi

Meld misbruik16-4-2009 9:28:58

ik zou toch ook geen beer geven op hun leeftijd, en je kiest toch zelf of je al dan niet bruidskindjes wil, het is jullie trouw, als we iedereen zijn zin zouden laten doen zou het er nogal uitzien...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...