Terug naar overzicht
Je kiest toch zelf of je bruidskinderen wil of niet. Ik heb er één van 1 jaar 8 maand mijn metekindje. Het nichtje van mijn toekomstige is ook 13 jaar, wordt op't eind van het jaar 14. Ik vind haar te oud om nog bruidskindje te zijn. Het is geen kind meer hé. Dan worden ze al snel groot. Je kan ze misschien inschakelen om bloemblaadjes te strooien of buiten bellen te blazen. Je kan ze ook de misboekjes laten uitdelen. Dat moet toch al kunnen op 8 en 13 jaar. Ze voelen zich ook graag "groot". Ik zou niet meer met beren ofzo werken, is iets te kinderachtig denk ik. Misschien een boeketje bloemen om de ringen aan te hangen? groetjes, Carolina
heylezen ze niet graag voor in de kerk of viering, zij kunnen jullie de ringen ook wel overhandigen maar meer kunnen bruidskinderen niet doen vind ik. als jullie eigelijk niet van plan waren om bruidskinderen te nemen zou ik daar gewoon eerlijk in zijn; het is tenslotte jullie dag en normaal maak je die maar ene keer mee;groetjesmieke 07/08/09
ik zou toch ook geen beer geven op hun leeftijd, en je kiest toch zelf of je al dan niet bruidskindjes wil, het is jullie trouw, als we iedereen zijn zin zouden laten doen zou het er nogal uitzien...