Terug naar overzicht
ik vond het allemaal wel vrij duur...Wij hebben de uitnodigingen besteld via trouwkaarten.nlMaar dan blanco, en we hebben ze zelf geprint. Nu hebben we 75 euro betaald voor 50 uitnodigingen. Anders was het 160.Gr
Wij hebben 900 euro betaald. Veel, maar eigenlijk niet, want das voor 385 uitnodigingen en 400 kaartjes + 't is in kleur op hoogste kwaliteit papier. Dus voor 't geen wat we gekregen hebben, hebben we eigenlijk een 'batje' gedaan.
Ik ben zo ook aan het rondkijken en ik hoop voor 110 uitnodigingen rond de 300euro max te blijven.
Hallo,Bij ons was het +/- 300 € voor 140 uitnodigingen en de bijhorende enveloppes. De uitnodigingen zijn recto-verso gedrukt en in kleur.Ik heb er geen idee van wat uitnodigingen met foto's kosten..Groetjes,Katrien19/06/2009
wij hebben ze zelf gemaakt, voor een 180kaarten, misboekje van dezelfde slag en menukaarten kwam dit op zo'n 300euro, wij wouden er niet teveel geld aangeven want niet veel mensen houden deze bij, we hebben nu al te horen gekregen dat ze ze kwijt zijn en of we het adres van de fzzstzaal nog eens kunnen doorgeven.16 Mei 2009
172 euro.85 flyers recto verso110 postkaarten recto versovoor de enveloppen (100) nog ns 14euro, dacht kzelf ontworpen en digitaal laten printengroetjes,Nele
wij hebben 600 euro betaald, 250 uitnodigingen, zelf ontworpen op speciaal formaat met enveloppes, + stickerbolletjes + menukaarten + kasten misboekjes(uitnodigingen off set gedrukt, menu kaarten en miskaftjes digitaal gedrukt)
hallo, net zoals heidi, maken wij onze uitnodigingen zelf. Dan is er geen wachten op proefdruk, herbeginnen, nog eens wachten,... je doet precies wat je wil. En zoals Heidi terecht opmerkt : mensen houden jullie uitnodiging toch niet bij ! Het zal ons dus kosten : 1 pak kleureninkt voor printer (54 €) en 1 pak v. 500 bladen kwaliteitspapier 90 of 110 g (15 €) plus de postzegels. Wij maken alles in Powerpoint: de blaadjes waarop het menu geprint wordt (die dan daarna in de menukaarten geplakt worden zodat we nog event. kunnen wijzigen), de voornaamkaartjes en de tafelnaam-kaartjes. Eer je aan een drukker hebt wijsgemaakt wat en hoe je iets precies wil, ben je al een paar uur kwijt en moet je steeds wachten op het resultaat. Wij sparen hem en onszelf liever die moeite. Groetjes.
195 euro voor 110 uitnodigingen. Je maakt dit zo duur als je zelf wil. Ook zit er een groot prijsverschil in de drukkers voor de drukkosten. Z-Service in Turnhout is zeker aan te raden. groeten, Carolina