Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes, cadeau's, vb. mis-boekje

16-4-2009 8:59:13
hoe vraag je op een originele manier aan de getuigen of ze dat willen doen? Wat geef je achteraf als bedanking? Originele cadeau's om na het feest te geve? kindjes hoe ringen afgeven op een leuke manier? Cadeau's voor de ouders? plezante iedeetjes maakt ni uit wat... voorbeelden van mis-boekjes? mag je altijd sture naar

saartjestoop@hotmail.com

Sarah
29-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 383

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2009 9:52:42

Dit zijn wel heel veel vragen die je op de hiernavolgende blz. kunt vinden. Ook even zelf moeite doen om dit forum uit te kammen! Je kan ook selecteren in de berichten die je wil zien bv. ivm viering enz.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Kelly

Meld misbruik16-4-2009 19:33:56

Hey,

getuigen hebben we gewoon mondeling gevraagd. Cadeautje wordt een bak bier voor mijn schoonbroer en een massagebon voor mijn getuige (iets wat ik weet dat ze graag zouden hebben). Cadeautje ouders : ligt aan wat je wil uitgeven hé. Wij geven een bloemetje aan mijn schoonmoeder en pralines aan mijn schoonvader en mijn moeder (ziet niet graag bloemen). We hebben een kleine blokkenkar omgetoverd tot autootje, daarop organza en een trouwkoppeltje van me to you beren met onze ringen in een doosje. Na de trouw wordt achteraan 'just married' opgekleefd en blikjes aangehangen.

Voila toch een antwoord op enkele van je vragen.

Groetjes,
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...