Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

16-4-2009 10:31:58
Hallo iedereeen!
Wij trouwen op 25 september dit jaar!Heeft iemand een leuk idee omtrent de tafelschikking op het feest,hoe je de verschillende tafels een toffe naam kan geven? Bedankt!! Dada..

evelien
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 451

tami
26-6-2010
 Meld misbruik16-4-2009 12:40:37

hallo evelien,

je kan namen geven van kunstenaars, rivieren, componisten, films, tv series, sprookjes, uitvinders, bekende of minder bekende wereldmonumenten, enz... en tijdens het wachten tussen de gangen v.h. diner, kunnen jullie dan een kleine quiz houden daarover... (vb. in welke Indische stad staat de Taj Mahal ? Was Chopin een Franse, Hongaarse of Poolse componist ?) Wij stellen 3 vragen per tafel maar alle tafels doen natuurlijk mee aan de quiz.
De DJ houdt de punten bij. De winnaar krijgt dan een "voettocht naar Lourdes" of zo, iets geestigs in elk geval. Je kan er ook muziekfragmenten in stoppen of filmmuziek, of zelfs een stukje uit een reclamespot...
Onze gasten kunnen dan kennismaken met de overige tafelgenoten om te overleggen ; dat breekt meteen het ijs en dat is precies waar wij op aansturen. Vandaar. Maar er zijn vast nog tientallen andere leuke tafelnamen te bedenken.
Nog veel plezier met jullie zoektocht !
Groetjes

Ann
18-7-2009
 Meld misbruik16-4-2009 13:40:22

Hey Evelien,

Wij gebruiken verschillende soorten chocolade als tafelnaam. En we gaan dan op elke tafel stukjes vandie chocolade leggen :)

Groetjes Ann 09/05/09

Sofie

Meld misbruik16-4-2009 15:08:59

Mijn vriendin had alle regio's van Spanje genomen (Castilla-Léon, Asturias etc), we hebben ook eens een feest gehad met alle soorten pasta's per tafel maar dat was wel bij Italianen :-) hangt er een beetje vanaf welk thema bij je past natuurlijk

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik16-4-2009 15:55:21

Hey,

Er zijn zoveel mogelijkheden.
Wij gaan voor iets persoonlijks; we gaan op huwelijsreis naar de VS (westkust) en doen daar een rondreis. We hebben de tafels genoemd naar plaatsen die we gaan bezoeken.
Wat ik nog al gezien heb: Plaatsen die veel voor jullie betekenen (bv plaatsen waar jullie opgegroeid zijn, wonen, elkaar hebben leren kennen, vakanties,...).
Bij mijn nicht die juist een huis hadden gekocht, waren de tafels genoemd naar allerlei plaatsen in huis, zoals living, badkamer, hal, koer, ...

Heb hier op de site ook al thema's zoals liefde is..., kleuren,... zien passeren, maar wij wilden liever iets persoonlijker.

veel succes ermee
Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...