Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kauwgom als bedankje?

16-4-2009 12:39:08
hey bruidjes,

Ik had een paar maanden geleden een leuk bedankje gevonden, een strip kauwgom zoals sportlife met onze foto erop. Nu verkoop die site het niet meer, hebben jullie dit al ergens gezien?

Groetjes,

els

els
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 942

Evelien
16-5-2009
 Meld misbruik16-4-2009 16:47:40

Hey ,

ben gisteren ook gaan zien achter bedankingscadeautjes. "bij een doopsuiker winkeltje"
Daar hebben ze ook cholade repen met foto's op en de naam en huwelijks datum. Echt knap.
ik heb een zeepreep genomen met onze namen op.
mss dat zo een doopsuiker winkeltje u ook kan verder helpen. Heb er trouwens ook de bedankingscadeau's voor de ouders besteld. Een matte glazen stulp en een witte tekst op

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik16-4-2009 17:18:34

Wij halen onze bedankingen ook bij een pralinewinkel. Idd goed idee om daar eens te gaan kijken. Van waar ben je?

Valerie
04/07/09

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik16-4-2009 18:03:40

Wij hebben ze online besteld bij fortune factory.nl
De service en het resultaat waren perfect!

els
29-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 16:14:30

hey iedereen,

ja idd chocolade das ook niet slecht, jammie :-) kzie het al zitten hahahaa

ik woon in oudenaarde, werk in brussel, maar kwil gerust al wat verder rijden om iets leuks te vinden

bedankt hé girlies,

els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...