Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vakantie begin juni

16-4-2009 12:41:58
Hallo iedereen, wij trouwen in augustus maar we zijn van plan om de eerste week van juni er een weekje tussenuit te knijpen. Alleen weten we nog niet goed naar waar. Ik ben volop de last minutes aan het bekijken en de voornaamste zijn uiteraard Turkije en Tunesie. Nu, ik ben dus niet bekend met deze landen en al helemaal niet met hun hotels. Het is onze bedoeling om echt een rustvakantie te hebben en een absolute must is zon en een All In verblijf (dus iets of wat kwaliteithotel). Als ik zo een beetje rondsurf merk ik op dat er weinig positiefs te zeggen valt over Tunesie: onvriendelijk, vuil, slechte accommodaties, alhoewel de prijs dus heel goed meevalt, zeker in last minute. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja, welke hotels zouden jullie dan aanbevelen.
Ook tips in Turkije of iets dergelijks zijn welkom.

Alvast bedankt,

Groetjes

Ans en Bert
08-08-2009

Ans
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 469

nele
8-8-2009
 Meld misbruik16-4-2009 12:47:28

Hey,

Ik heb gezien dat wij op dezelfde dag trouwen!
Wij trekken op 11 augustus voor 11 dagen naar Turkije naar hotel Korumar in Kusadasi. 4 of 5 sterren. Mijn verloofde is zelf al naar die streek geweest en wist dan ook dat daar zowel rust en natuur is maar ook van die leuke kleine straatjes met markten enzo. We hebben met onze vroegboekkorting eraf maar met supplement voor kamer aan zee 2200 betaald voor 10 nachten all-in. Als je een goed hotel wilt, kan je eens neuzen tussen die van pegase-reizen. Dat zou normaal best ok zijn en hopelijk voor jou betaalbaar in lastminute.

veel succes met je zoektocht!
nele
nele_perdaens@hotmail.com

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2009 12:49:09

Wij zijn 2 jaar geleden naar Tunesië geweest. Gegarandeerd goed weer! Maar... inderdaad, de stranden zijn enorm smerig (behalve de privéstrandjes van het hotel zelf) en de mensen zijn erg opdringerig. Overal proberen ze je vanalles aan te smeren.
Jammer is ook dat alles zo ver van elkaar verspreid ligt, als je een hotel aan zee hebt (zoals ons), moet je steeds de bus of trein nemen om iets van het land te zien.
Wij zijn naar hotel Club Dar Naouar geweest. Héél toffe animatie, de hele dag door, knappe avondshows, toffe clubdance! Dit was wel in het hoogseizoen, dus ik weet niet hoe de animatie erbuiten is...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2009 12:53:26

Oh ja, indien je toch naar Tunesië wil, MOET je gewoon Sidi Bou Said zien. Een klein dorpje, maar echt authentiek met minder opdringerige mensen én superromatische plekjes! Kijk maar eens bij Google --> afbeeldingen! ;-)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik16-4-2009 13:50:51

Hello,

Als je naar Tunesie wil gaan, zou ik aanraden om naar Djerba te gaan. Ze zijn daar veel minder opdringerig en is er veel aangenamer. Turkije is ook tof om te doen. Ze zijn daar heel gastvrij en vriendelijk.
Veel plezier met de zoektocht!

Groetjes

Ellen

Sofie

Meld misbruik16-4-2009 15:06:19

Hallo!

Ik heb een last minute naar Corfu geboekt voor weinig geld dus als je goed rondkijkt is er wel iets anders te vinden dan Turkije of Tunesië hoor, vooral Griekse eilanden of Spanje. Hangt er natuurlijk vanaf als je 3-4 of 5 sterren wilt en all in is idd wel duurder.
Als je toch moet kiezen tussen de 2 zou ik eerder Turkije nemen want dat is toch wat Eurpeser en daar zijn de mensen ook minder opdringerig. Daar is er ook meer te doen dan enkel strand zoals Tunesië
veel reisplezier en veel succes met de trouw!

kelly
8-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 9:09:49

wij trouwen op dezelfde dag en hebben ook nog een reisje ertussenuit geboekt begin juni.
wij vertrekken op 30 mei voor 13 dagen naar Alanya Turkije ook voor complete rust, zon kortom eens flink genieten.
vorig jaar zijn we naar kusadasi gegaan en is super meegevallen.
vroeger nog eens tunesie gedaan en echt niet meer voor herhaling vatbaar. binnen het hotel alles oke, maar eens er buiten was het een ramp!
vuil, onvriendelijk, opdringerig (ze sleuren je lijfelijk hun winkel binnen). mij niet meer gezien.
nu hebben we voor een spotprijs een hotel gevonden in Alanya en het schijnt een heel leuke buurt te zijn, ook om eens de beentjes te strekken savonds (snachts) en het uitgaansleven van ginds op te snuiven.
kijken er al volledig naar uit.
groetjes

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 20:15:57

wijzijn 2 jaar geleden naar Tunesie geweest en dat was een hele leuke vakantie. Wij zaten in port el kantaoui geweest en dat is een moderner en vrij proper stadje. Het hotel was echt super, Riu imperial marhaba en viel zeer goed mee in prijs. Alle riu hotels zijn zker aante bevelen! xxx

Lorianne

Meld misbruik18-4-2009 11:28:09

hey,
eerst en vooral in Turkije zijn ze opdringerig maar in Tunesie nog iets meer. Dit is gewoon hun cultuur. In Turkije zijn wel meer leuke centra dan in Tunesie, namelijk Kusadshi, Bodrum, Side, Antalya, Alanya, Kemer,..In Tunesie is het beste centrum Port El Kantaoui.
Wat hotels betreft zijn er veel goede all in hotels. In Tunesie denk ik dan voornamelijk aan de Riu hotels. In Turkije heb je ook in verschillende prijsklasses toffe hotels: Tmt vera club,ambiance,Magic Life keten, rixos,...Hangt allemaal af van budget...
groetjes

Tine
1-1-2017
 Meld misbruik23-4-2009 21:16:40

Wij twijfelden voor onze huwelijksreis ook om naar Tunesië te gaan. Onze reisagent was er enkele weken daarvoor op vakantie gegaan en zei ons dat je best in het noorden van tunesië gaat, daar zijn de accomodaties gemoderniseerd en krijgt je beter waar voor je geld.
Groetjes, Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...