Terug naar overzicht
Heylaba,wij trouwen ook op 6 juni. Wij versturen volgende week de uitnodigingen. Spannend eh:-))
Hey!Wij trouwen 16 mei... nog een maandje te gaan. heb deze week een eerste versie van misboekje en menu naar de drukker gestuurd. Heb een offerte gevraagd voor de broodjes 'smiddags.Nog te doen:cadeau's ouders en getuigentafelindelingafspreken met DJlaatste regelingen met de zaalgroetjes!
Hey Nadia,Wij trouwen ook op 6 juni! Bij ons is zo goed als alles klaar. Enkel nog wachten op de bevestigingen om de tafelschikking te maken.Het zal nu snel komen!!
Hallo,Bij ons is 6 juni ook de grote dag.Gisteren zijn we gestart met het uitdelen en opsturen van de uitnodigingen.Ik moet nog een kapsel uitkiezen. De eerste keer toen ik van de kapper kwam was het een tegenvaller. Het was TE. Hopelijk volgende keer beter...Een huwelijksreis hebben we nog niet geboekt. Daarvoor gaan we binnenkort eens horen. We hebben net gebouwd en willen wel graag eens op vakantie (na de bouw- en trouwstress :-) ) maar het hoeft niets exotisch (lees duur) te zijn. Iemand tips?Onze openingsdans wordt Michael Buble - everything, maar mijn ventje wil geens dansles volgen. We gaan dus gewoon ons ding doen! Het zal mss niet zo degelijk ogen maar het belangrijste is dat wij ons amuseren toch?Wat wij nog moeten doen is:- Gesprek met de pastoor- Halsketting voor de bruid- bruidsboeket- bloemen voor kerk en feestzaal- balonnen voor uittrede kerk- Notaris- laatste afspraken zaal & vervoer.- indeling tafels- bedankjes- nummer kiezen voor dans met de ouders!!!- een videograaf vindenNog een paar zaken hoor, maar ik vergeet het zo gemakkelijk! Het zal er snel zijn.Hopelijk wordt het schitterend weer!Groeten.
Bedankt allemaal ! Hopelijk wordt het mooi weer ! Geniet er allemaal van.Groetjes, Nadia