Terug naar overzicht
kijk eens op festivalshop.be Daar verhuren ze in elk geval heliumflessen en zo, balonnen kan je wel overal verkrijgen denk ik, maar een ballon is zowieso duur vind ik, zeker voor wat het is. Bij ava heb je er ook zeker en vast!
hoi kirstenIk zou bij de ava kijken, daar zullen ze wel hebben wat je zoekt (of je kunnen doorverwijzen). Voor ons is het vandaag ook nog 23 daagjes, spannend he!! Moeten jullie nog veel regelen?groetjes!Gaelle
hey Gaëlle,neen eigenlijk niet. De laatste dingen zeker...de tafelschikking, nog menuutjes laten drukken, de snoepjes van de kids inpakken...(het materiaal heb ik al), naampjes schrijven voor op tafel...kdenk dat het dat zo wat is...Het wordt nu wel spannend he!Jullie nog veel werk?Bedankt voor de tip.Ik rij deze middag naar AVA...Groetjes, ki
Hey Kirsten,Wij hadden in een ballonshop een pakket gekocht: een heliumfles gevuld voor 30 ballonnen en daar 30 ballonnen in 10 kleuren bij. Als je zoets hebt, moet je er maar een paar bijkopen en dat kostte iets van @30 denk ik.Adres: JEM, Pauwengraaf, 3630 MaasmechelenVeel succes!Ann
Ik geef je goede raad, bestel ze niet bij Het masker in Wageningen, hadden wij ook gedaan. Helaas de man was het vergeten en op de trouwdag geen ballonnen.