Terug naar overzicht
ook wij trouwen binnen 30dagen, en hebben bewust alles zelf geregeld, ook al omdat ze geen intresse toonden. wij gaan nu wel binnen 3weken met hen en de getuigen gaan eten en de dag overlopen, voor een vlot verloop is het beter dat ze weten wat er te doen staat en wat er van hen verwacht wordt.16 Mei 2009
Zeker vertellen! Dan kunnen ze zeker eens zien wat een zelfstandige schoondochter ze krijgen.
Hallo,Zeker inlichten voor het goed verloop, ook al hebben ze weinig interesse. Anders kunnen ze nog te laat komen en dan loopt alles in het honderd. Mijn schoonmoeder is ook zo. Ze wil wel alles weten, maar ik moet het haar eerst 10 keer zeggen en dan weet ze het zogezegd niet. Wij spreken alles zelf af met de andere familieleden dat vinden wij het best.Groeten, Annelies.
hey,Ik snap u frustraties.Wij zitten in dezelfde situatie.Als het voor te eten en te drinken is dan moeten ze alles weten maar voor de rest.alle ik kan er zelf uren over doorgaan.Mijn mama is dan weer wel heel geintresseer .Ik kan het toch niet laten van op onze trouwdag als mijn vriend zijn speech geeft om mijn mama extra te bedanken en de mama van mijn vriend niet of toch niet zo .We gaan het doen dat het niet zo opvalt maar dat ze het toch wel een beetje snapt.Voor de rest doe ik gewoon.T'is allemaal niet fijn maar ja sommige mensen hebben weinig respect.groetjes an