Terug naar overzicht
Ik heb ook een kousenband maar ga geen kousen aandoen. Het zal wel warm genoeg zijn en dan loop ik er zeker niet aan te trekken. groetjes, Carolina
Hoi Heidi,Ik ga proberen om mijn kousen (tot aan knie) aan te doen omdat mijn voeten dan minder pijnlijk gaan zijn als ik een hele dag met schoenen met een hak zal lopen.Groetjes
volgens mijn ma kan je beter wel kousen aandoen tegen pijnlijke voeten (blaren op het einde van de dag)... maar ik ga zeker geen lange nylons dragen indien warm weer (ik trouw op 18juli). misschien draag ik gewoon zo'n nylon dingetjes die je gewoon over je voet trekt maar die je niet ziet wanneer je schoen aantrekt.
ik heb ook nylons, en ben van plan ze aan te doen, ook om minder last van blaren te hebben, tis tenslotte een lange dag op nieuwe schoenen, die dan wel wat pijnlijk kan zijn voor de voetjes... Maar moest ik echt te warm hebben ermee, doe ik ze gewoon af .. das het minste probleem vind ikgroetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Hay! dag heidi,ik denk niet dat ik er aan ga doen. eerder zo'n kousje dat ik over mijn voet trek. ik heb wel een kousenband. Ik denk wel dat ik stay-ups ga kopen voor als ik echt teveel pijn krijg aan mijn voeten.Groetjes.
Wij trouwen op 01/08/2009 en ik ga ook kousen aandoen... da's sowieso gemakkelijker voor in je schoenen. Ik ga wel voor stay up's, kousen met een plakband bovenaan. Is het dan te warm, dan doe ik die gewoon uit.Dat maakt het af, vind ik ook!GroetjesLien01/08/2009
Hey,ik ben getrouwd op de warmste dag van 2006, en ik had stay-up kousen aan. Da's niet alleen beter voor je voeten (blaren, vocht in de schoenen...) maar ook veel mooier op de foto's of als je al eens een glimp van een been laat zien. Het was helemaal niet te warm.Groetjes,Lieve
Ik heb ook stay-ups, maar ik twijfel toch ook. Met die kousen in mijn schoenen, zijn die precies glibberiger... Hihi!Ach, ik zie wel... Ik denk dat ik ze aandoen en is het dan toch te warm, dan trek ik ze gewoon uit!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
ik draag ook stay-ups, ik vind het ook mooier als bv je schoenen te zien zijn, ik heb ze wel in huidskleur genomen, wit zie ik niet zo graag, in de winkel raaden ze het me toch aan om aan te doen, beter voor de voeten, en hab je er last van trek je ze gewoon uit...16 Mei 2009
Ik ben vorige zomer getrouwd en koos ook voor huidskleurige stay ups. Ik heb er absoluut geen spijt van! 't Is inderdaad mooier voor de foto's en qua zweten en warmte viel dat heel goed mee. 't Was 27°C toen ik trouwde en heb er absoluut geen last van gehad!En wat de handschoenen betreft...doe gewoon je eigen zin! Wordt het nadien toch te warm, dan zwier je die gewoon uit he ;-)Groetjes evy
ik ben zelf ook nog aan het twijfelen:wel of niet. Maar voor pijnlijke voetjes heb ik DE oplossing: compeed stick. Het is een soort balsem die je op de plekjes aanbrengt waarvan je denkt hier kan het pijn gaan doen of hier kunnen blaren komen. Door de balsem krijg je geen wrijving met je huid, maar met de balsem (die is trouwens transparant): dus geen blaren en geen pijn. Ik gebruik dit elke zomer en het werkt.Je haalt het bij de apotheker en ik denk zelfs bij het kruidvat.