Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gevoel bij binnenkomen kerk

24-8-2005 9:45:05
Hoi bruidjes,

Ik vroeg mij af, aan bruidjes die reeds getrouwd zijn: wat is het gevoel die je hebt bij het binnenkomen van de kerk?

Greetz
Sophia

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 451

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik24-8-2005 10:56:48

Ongelooflijk emotioneel ... zenuwachtig! Vond het zielig voor mijn papa ... wilde niet loslaten merkte ik!

Kathy

Meld misbruik24-8-2005 12:03:18

leuk gevoel!onbeschrijflijk.
je ziet heel veel mensen....die speciaal voor jullie nr de kerk gekomen zijn!
je zal stralen!

Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik25-8-2005 18:17:05

een onbeschrijfelijk gevoel dat je zelf moet meemaken, vooral heel emotioneel, maar ik vond het moment dat mijn vriend bij mijn ouders thuis aanbelde nog het mooiste!

groetjes
Nathalie, bijna 3 weken getrouwd

Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik27-8-2005 13:42:18

Wij wonen al een tijdje samen en hebben al een huis gekocht, dus wij zijn dan ook samen de kapel binnengegaan.

We zagen van buiten die volle kapel vol mensen die speciaal voor ons gekomen waren en wanneer het intredelied begint dan krijg je pas echt een emotiegolf over je.

Ik herinner me dat ik met een grote glimlach, maar met knikkende kniëen binnenging door een gang waar alle mensen rechtstaan en naar je kijken.
Brrr kippevel, nog altijd. Wellicht één van de meest emotionele momenten van de dag...en die herinner je je het langst.

Geniet er vooral van..het is zeer snel voorbij.

Tanja, vandaag reeds 3 weken geleden getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...