TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
18-7-2009
|
17-4-2009 9:37:52
hallo
wij hebben ook geen receptie. Ons plan is om alle collega's (en dat zijn er wel wat) uit te nodigen voor een drink. Wij vragen geen cadeautje of zo mits wij onze collega's enkel drink aanbieden. Dat is niet echt een 'huwelijksborrel'. Wij zullen naar café gaan in de buurt van ons werk en waarschijnlijk wat voor hapjes zorgen (chipskes, broodjes ....). Maar niet meer dan dat. Wji nodigen enkel collega's uit; het is niet de bedoeling dat iedereen zijn partner meebrengt. Ik vind het wel een leuk idee om daar al wat foto's te tonen, dat zal ik zeker doen!
nathalie
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
17-4-2009 10:06:41
Wij gaan een trouwfuif houden twee weken voor onze trouw. Dit om de simpele reden dat mijn ventje een heel grote familie heeft en we anders aan teveel mensen zitten op het avondfeest. We houden ook een receptie voor het avondfeest, waar we nog andere mensen laten naar toe komen. Maar aangezien ik vele collega's heb en vele kennissen geven we op voorhand een trouwfuif met broodjes en dergelijke.
Nathalie 17/07/2010
|
|
Diane
16-5-2009
|
17-4-2009 10:19:56
Hallo, we hebben dat opgelost door de week na onze trouw een trouwborrel te geven (chips, broodjes, wijn,...) en we zijn daarnaartoe gegaan met onze trouwkledij aan. De mensen vonden dit super, en er was op die manier meer het gevoel dat het een "trouwborrel" was en voor mij een extra reden om nog eens te schitteren in mijn kleedje. Groetjes, elisadiana1@hotmail.com
|
|
Nicky
28-11-2009
|
17-4-2009 10:25:15
Hej Diane,
Zoiets hebben wij nu ook in gedachten (zeker dat van die trouwkledij!). Heb je dan enkel mensen uitgenodigd die niet op het avondfeest waren? En wat voor locatie heb je gekozen?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-4-2009 11:16:40
Wij trouwen op vrijdag, rusten zaterdag uit en hebben onze huwelijksreceptie op zondag. Deze receptie is bedoeld voor mijn collega's en hun partners (ik werk op een school, dus dat zijn er wel een pak), mijn toekomstige zijn collega's en partners en mijn vriendinnen van het middelbaar met partner. De receptie zal doorgaan in de refter van onze school en bij goed weer op de speelplaats. Nu, ik vraag mijn dichtste collega's (parallel- en duocollega's + directie) wel op het dansfeest. Ook zal ik bij de uitnodiging hiervoor nog een andere uitnodiging steken voor de receptie, ze zien zelf dan maar wat ze ermee doen. Ook mijn nicht is uiteraard op het avondfeest, maar zij heeft ook bij mij in het middelbaar gezeten, dus zij krijgt ook 2 uitnodigingen (receptie + avondfeest). De uitnodiging voor de receptie is heel eenvoudig en heb ik zelf gemaakt (dankjewel AVA). Hierop staat eigenlijk min of meer hetzelfde als op een andere uitnodiging, nl.:
Véronique & Robby trouwen op 31 juli 2009
We zouden het fijn vinden als ook U erbij kunt zijn: Op vrijdag 31 juli om 15u00 in de Sint-Jozefkerk te Sint-Niklaas (Tereken). Op zondag 2 augustus van 14u00 tot 17u00 voor de huwelijksreceptie in de refter van de Heilig Hartschool, Tereken 33b, 9100 Sint-Niklaas.
Of U wel of niet kunt komen, hadden wij graag voor 1 juli vernomen ons adres Véronique: gsmnr Robby: gsmnr http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Wij hebben de kaart expres zo sober mogelijk gehouden (een beige kaartje, met eenvoudige zwarte bedrukking en 2 kleine hartjes), omdat de mensen echt niet 'kweet niet wat' moeten verwachten. Het zal enkel een drankje zijn (fruitsap - cava - frisdrank - bier) met belegde sandwichekes en op de tafels zetten we wat chips met nootjes e.d. Op de uitnodiging vermelden wij niks van cadeaus. Dat is ook niet echt de bedoeling, want er komt van de school uit, in naam van de collega's, sowieso wel iets van cadeau. Dat wordt voor iedereen gedaan. We voelden ons dan toch min of meer verplicht 'iets' te doen. We gaan er gewoon vanuit dat we niks zullen krijgen, is er toch iets, dan zijn we natuurlijk erg blij!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Tessa
10-10-2009
|
17-4-2009 11:41:08
Nicky, Wij trouwen 10/10 en ons feest is op 24/10. Onze trouwdag is 's middags eten met naaste familie en dan iedereen mee naar zaventem waar wij meteen op huwelijksreis vertrekken en de genodigde ons lekker uitzwaaien. En de 24ste komen we terug en is het in de late namiddag een receptie voor, terug de familie maar nu ook met de collega's, vrienden,... en 's avonds geven we een fuif...
Ik heb zo lekker lang geniet van mijn trouwkleed wat ik ook wel een pluspunt vind met een huwelijksfeest van 15 dagen!!! :-)
Veel succes.
Gr. Tess
|
|
Eef
4-7-2009
|
17-4-2009 11:48:45
Heytjes,
Hier nog een toekomstig bruidje dat omwille van budgetaire redenen de week nadien een 'vat' geeft. Wij trouwen op 04/07/2009 's morgens voor de wet en in de namiddag hebben we een kerkelijke ceremonie op locatie (De Waterhoek) obv de Goede Herder. Aansluitend hebben we ook ons avondfeest met diner ginds voor een kleine groep van de familie en de dichtste vrienden. (In totaal zo'n 50 man) Maar omdat mn vriend een hele uitgebreide familie heeft (neven, nichten, achternichten, ...) + collega's van het werk + de kameraden van de tuning ... een hele grote groep is, geven we dus een vat op 10/07/2009 in een gezellig cafeetje waar we geregeld komen. We voorzien idd wat hapjes zoals belegde sandwiches enzo. Er hangen ook 2 grote televisieschermen waarop we de foto's van de trouwdag zelf zouden willen laten op afspelen. Zo hebben de mensen dan toch een idee van onze dag hé.
Groetjes, Eef
|
|
Diane
16-5-2009
|
17-4-2009 11:51:55
Inderdaad, de mensen die op de borrel waren, waren niet op ons avondfeest. We konden via het werk van mijn man een zaaltje "gratis" huren. Groetjes, elisadiana1@hotmail.com
|
|
Ashley
24-7-2009
|
19-4-2009 10:04:32
wij geven een week na onze trouw een huwelijksdrink, maar ben nog op zoek naar een leuke tekst voor op de uitnodiging kan iemand mij helpen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|