Terug naar overzicht
misschien kan het via de gemeente nog aangepast worden? anders is er inderdaad geen mogelijkheid om nog te veranderen. maar goed, je getuige moet handtekenen. je bent niet verplicht om er de hele dag rond te hangen hé. De bruid staat altijd in het middelpunt van de belangstelling tijdens de trouwdag. dus jij schittert! laat je niet afleiden door jaloezie.nathalie
Heidi,een getuige kan als het moet de dag zelf nog veranderen ; denk maar eens aan situaties waarin de getuige niet komt opdagen... Dan wordt er gewoon iemand anders genomen, meestal een gemeentefunctionaris. Bevraag je bij de gemeente vooraf of je zelf nog iemand kan kiezen en de nodige papieren nog kan klaarstomen. In het slechtste geval is het, zoals gezegd, een gemeentefunctionaris die als getuige optreedt. Maar dat lijkt mij nog altijd beter dan een afgunstige spelbreekster, denk je niet ?Niet aantrekken, het is beter dat het nu gebeurt dan dat het je hele dag verpest. Groetjes,
ik denk ook dat je zoiezo nog kunt veranderen hoor, gewoon wat papierwerk, maar je zal je de dag zelf waarschijnlijk meer op je gemak voelen als iemand 'getuigt' waarvan je weet dat ze erin geloven, een getuige die zo'n dingen zegt, zou ik ook niet willen, kzou zelf ook veranderen, zeker weten,succes!!
Hey,Bij ons op het stadhuis hebben ze gezegd dat je tot vijf dagen vooraf nog kan veranderen. Das ook de redenen waarom wij een blanco blad gaan moeten tekenen, zodat ze alles er achteraf correct kunnen boven zetten.Veel succes met je beslissing!
Da's normaal geen probleem!Bel ze gewoon even, dan weet je het zeker hoe het in zijn werk gaat.
Efkes langs het gemeentehuis gaan. Maar ik denk dat dit geen probleem is. Mijn schoonbroer was getuige van een vriend. Maar doordat hij zich nog had moeten omkleden was hij zijn portemonee met zijn pas vergeten. Dan is er snel iemand anders getuige geworden. Zeker dumpen!!! Ze moeten nu niet overlopen van enthousiasme maar je een beetje steunen mag toch wel hé. Schandalig zoiets!groetjes, Carolina
hey HeidiJe moet altijd in staat zijn de getuigen te veranderen.Wat als je getuige sterft? Of wat als die gewoon niet komt opdagen? Of in het ziekenhuis belandt?Ze zullen er niet zot van zijn en zullen proberen zoveel mogelijk die veranderingen de kop in te drukken, maar in jou geval moet dat wel mogelijk zijn.Uiteindelijk verplichten ze het koppel van twee getuigen te hebben hé.Ik zou ook veranderen van getuige en leg het maar zo uit aan de persoon in het gemeentehuis. Je kan toch moeilijk zo iemand je getuige laten zijn??Nog veel succes en probeer het niet aan je hart te laten komen!