Terug naar overzicht
1) Ik denk dat ze op het einde van de viering best met hun knuffel naar buiten gaan. Het is zo gek om ze met een leeg ringkussentje en een leeg mandje naar buiten te laten gaan. Zorg er dan wel voor dat iemand het mandje en kussentje terug meeneemt (de ouders of zo).2) Meestal worden er toch enkele foto's genomen met de bruidskindjes erbij, maar vaak gebeuren die aan de kerk. Soms ook aan het begin van de reportage en dan enkel het koppel (in principe hoeven ze er niet volledig bij te zijn). Ik zie nu dat je na de kerk naar de feestzaal rijdt. Waarschijnlijk doe je dan je fotoshoot voor de viering. Dan kan je nog enkele foto's met de bruidskindjes maken aan het einde van je fotoshoot. Spreek dan mss af om de kindjes te laten brengen +/- een half uurtje voor je de shoot eindigt. Zo zijn ze ook al bij jou als je naar de kerk rijdt.3) Ik zou ook opteren om de kindjes met de ouders mee te laten gaan. Uiteindelijk ziet er aan de feestzaal toch niemand jullie aankomen.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij ons zijn de bruidskindjes niet mee op fotoshoot geweest, die was alleen voor ons.Erna hebben we genoeg foto's met hen erbij.Bij ons zaten de ringen in de knuffels, en hadden ze die vlak voor het gemeentehuis gekregen. Zo hebben ze die de hele dag bijgehad.Na de mis zou ik ze ook gewoon bij de ouders mee laten gaan.
Onze kids krijgen ook een knuffel tijdens de plechtigheid, bij ons is dat moment daarin verwerkt, ze krijgen hun kado terwijl er een liedje speelt.De kids gaan niet mee op fotoreportage.Ik zou ze met hun ouders mee laten gaan, wij hebben een bus, dus iedereen kan bij elkaar blijven, best leuk.Valerie2mei09