Terug naar overzicht
ik ben enkel nog maar in sint-martens latem geweest, absoluut geen opdringere verkoopster daar, mooi assortiment, hele goeie prijzen, veel accesoires ook.joke25-04-2009
Ik heb een beetje dezelfde vraagjes.Weet iemand of er in Kraainem parking voorzien is, want dit vind ik niet zo direct op hun site.Marijke
Hallo, zeer interessant zo een outlet shopping voor suitekledij!! Ik zoek samen met mijn bruidsmeisjes voor toch wat betaalbaardere suitekledij. Is er een site van deze winkel? Groetjes Evi
yepwww.ann-sophie.be Ze hebben verschillende filialen.Brasschaat en Kraainem zijn even ver voor mij dus ik ben nog aan het twijfelen maar ik heb al gelezen dat er meer keuze is in Kraainem
Ik ken enkel de winkel in Brasschaat, de verkoopsters zijn zeker niet opdringerig en ik heb er toch enkele dingen naar mijn smaak gevonden.
Hey,Mijn mama, grootmoeder(enkel een halssnoer) en schoonmama hebben daar hun smaak gevonden in Brasschaat!!Ook op aanraden van de bruidjes hier...Echt super vriendelijk en helemaal niet het decadente gedoe!!!Voor elk wat wils!Mijn schoonmama heeft trouwens een set van Linea Rafaelli ;-))groetjes,Debby8-8-2009
Is deze kleding lijn duur?