Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25 APRIL 2009

17-4-2009 14:49:09
Dag allemaal!

Zijn er nog bruidjes voor volgende week zaterdag?
Hoe staat het met de zenuwen??

Bij ons alles onder controle, nog een paar kleine details, maar die regel ik volgende week (dinsdag de laatste dag werken.
Ik vind het zo ongelooflijk dat onze dag er nu echt bijna aankomt, mijn teller stond in het begin op meer dan 400 dagen en nu zijn het er nog maar 8! En wat is de tijd snel gegaan.

Heeft er iemand een idee van de weersvoorspelling voor 25 april? Of is dat nog wat vroeg?

Geniet allemaal van het laatste weekend als ongetrouwde vrouw!
Groetjes,
Sofie

Sofie
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1121

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:46:45

Hey Sofie,

Ook wij trouwen volgende week zaterdag.
De zenuwen zijn wel onder controle, alhoewel als iedereen het maar blijft vragen :)
Bij ons ook al alles geregeld, we moeten nog juist een keer langs de zaal passeren voor de tafelnamen binnen te brengen, maar voor de rest is alles in orde.
Inderdaad de tijd is gevlogen, laat deze laatste week ook maar snel voorbijgaan...

Op de site van het laatste nieuws kan je het weerbericht voor de komende 10 dagen bekijken. Momenteel geven ze niet zo'n best weer, maar de voorspellingen op lange termijn kunnen nog wel veranderen. Pas vanaf volgende week woensdag begin 'k mij zorgen te maken :) Maar als we allemaal samen duimen voor goed weer, komt dit ook wel in orde :)

Geniet ervan volgende week

Leen

Sofie
25-4-2009
 Meld misbruik17-4-2009 16:02:31

Niet te doen hé, hoeveel mensen vragen '..of we er klaar voor zijn?' en '..of we niet teveel zenuwen hebben'.
Je zou er stress van krijgen!

Wij gaan zondag langs de zaal en hebben dinsdag nog een laatste afspraak met de pastoor.

Het weer.. afwachten en duimen hé!
Ik heb altijd al een voorgevoel gehad dat we goed weer zouden hebben op onze trouwdag, hopelijk komt dat gevoel ook echt uit en anders is het niet zo hé, das ook geen ramp.

Sofie

Els
25-4-2009
 Meld misbruik17-4-2009 16:49:30

Hela,

Wij trouwen ook volgende zaterdag... Ik heb wat gezonde stress zal ik het maar noemen. IOk denk dat bij ons alles geregeld is... heb vanaf maandag vrij en dan de laatste kleine details in orde brengen... Spannend, ik kijk er enorm naar uit. Heb trouwens naar de weersvoorspelling gekeken en tot nu toe geven ze zon en een beetje bewolking maar wel droog weer... Dus duimen maar dat we gespaard blijven vd regen....

veel succes!!! els

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik17-4-2009 16:51:14

Hallo,

wij trouwen ook volgende week zaterdag! Bij mij is't toch erg hoor, die zenuwen. Hoewel alles in orde is buiten ook nog een laatste keer naar de zaal gaan. Ik wou altijd al een trouw met alles erop en eraan en nu heb ik toch zenuwen voor de kerk. Je weet dat je die dag in de belangstelling staat en je moet in de kerk dan nog een aantal zaken zeggen/lezen. Ik ga op voorhand 1 of 2 glazen champagne drinken en dan zullen die zenuwen hopelijk wel minderen. Veel succes allebei!

groetjes,
Sylvia 25/04/2009

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik17-4-2009 20:04:50

@ Sylvia: ben jij het meisje met wie ik vorig jaar een opleiding sociaal recht heb gevolgd van SD in Hasselt? Ik vermoed van wel! Ik wens je in elk geval een stralende dag toe, en een geweldig huwelijk! Op 9 mei is het aan ons, hihi!

Groetjes!

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

tami
26-6-2010
 Meld misbruik17-4-2009 22:10:26

Hallo,
neen, bij ons is het nog niet volgende week maar Sylvia heeft hier een gouden raad geschreven : een glaasje champagne of twee drinken vooraf is het beste middel tegen zenuwen !
Of de zon erbij is of niet, maakt het veel uit ? Denk gewoon aan het Franse gezegde :
"Mariage pluvieux, mariage heureux !"
Voor al de bruidspaartjes van volgende week :
een schitterende huwelijksdag gewenst !

Valerie
25-4-2009
 Meld misbruik20-4-2009 19:47:06

Hallo iedereen. Wij trouwen ook 25/04/2009. Alles is geregeld en mijn vakantie is reeds begonnen.Vanaf nu is het echt genieten. Nerveus...totaal niet! Verder enkel hopen op goed weer. Normaal gezien geven ze geen regen, laat het ons zo houden!!

Aan iedereen die dan trouwt...geniet van jullie dag.

Groetjes Valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...