Terug naar overzicht
Ik zou zeker man-vrouw-man-vrouw-man-....En ook de koppeltjes naast elkaar, je legt elkaars hand als eens graag op elkaars been enz ;-)Veel succes nogGroetjes, Laura
Bij ons kiezen de mensen zelf hoe en waar ze zitten. We duiden enkel hun tafel aan en voor de rest moeten ze hun plan maar trekken. Nèm! Hihi!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hallo valerie,als je zelf naar een trouwfeest gaat, hoe zit je dan het liefst ? Naast hem of tegenover hem ?Doe hetzelfde voor je gasten, zou ik zeggen. Groetjes.
Bij ons krijgen ze ook een tafel en ze moeten het dan maar zelf uitvechten. groeten, Carolina
Wij doen het ook zoals Carolina en Véro.Veel succes!
Als je toch echt plaatsen aanduid, koppels naast elkaar. Zo kunnen ze nog stilletjes tegen elkaar "roddelen". groetjes, Carolina
Hey, bij ons krijgen ze ook gewoon een tafel maar moest ik plaatsen geven zou ik ook de koppels zeker naast elkaar zetten
Hallo,Wij hadden ronde tafels en de koppels naast elkaar. Alle plaatsen waren bij ons vastgelegd (via naamkaartjes). We wilden dat iedereen op z'n minst langs 1 kant iemand had zitten die hij/zij kende. En achteraf veel goede kritieken gehad over onze tafelschikking. Groetjes
De "etiquette" stelt dat je man-vrouw schikking moet nemen, maar dat getrouwde koppels niet naast elkaar moeten zitten en niet-getrouwde koppels wel.Wij plaatsen zowiezo mensen bij elkaar aan tafel die mekaar goed kennen en ik ga de getrouwde koppels "uit elkaar" halen, maar uiteraard wel aan dezelfde tafel zetten.Niet-getrouwde koppels zitten naast elkaar.Groetjes