Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huren van een beamer

18-4-2009 19:58:56
Hoi,

Wij trouwen op 22 mei en tijdens de maaltijd willen wie via een beamer foto's projecteren (van vroeger tot nu om zo wat animatie te hebben). Een scherm hebben we (hiervoor gebruiken we een diaprojectiescherm) maar we zijn nog op zoek naar een betaalbare beamer om te huren in de buurt van Brugge...iemand tips voor ons? Alvast bedankt!! Tes

Tessa
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 938

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik19-4-2009 10:53:04

wij hebben dit gehuurd via de firma waar we het licht en geluid ook gehuurd hebben.
Wij hadden ook zo'n diaprojectiescherm oorspronkelijk, maar bij het opzetten van de zaal hebben ze toch de mannen een ander laten halen, ook van de firma van licht en geluid. Want dat diaprojectiescherm van ons was zo eentje voor thuisgebruik, en in een zaal met 120 personen was dat toch veel te klein...

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 17:18:04

Hey Tessa,

Op mijn werk huren we er regelmatig via Timewind http://www.timewind.be/business-equipment/timewind_busi...

Je moet de link maar eens overnemen.

groeten,
Wendy

Tessa
22-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 17:20:45

Bedankt Wendy, net even gekeken op de website en het is dan nog een bedrijf van Brugge. En zijn jullie er tevreden van? Alvast super bedankt voor de hulp!!! Tes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...