Terug naar overzicht
Beste Linda,De Waerboom is een perfecte keuze,prachtige zalen,enorm vriendelijk personeel,je bent er echt geen nummer...enorm lekker eten en een vlotte bediening...Ik zou zeker niet twijfelen,wij komen er heel veel,Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Mooie zaal maar je moet het echt niet erg vinden dat er soms meerdere huwelijken op hetzelfde moment zijn
mooie zaal, maar als er nog huwelijken zijn lopen deze soms ook door jouw gasten (zelf al meegemaakt op een huwelijk, wijzelf zaten nog op de receptie en de gasten van een ander huwelijk werd door de andere gasten door naar de zaal begeleid), bij ons is het dan ook niet deze zaal geworden maar Ter Roest
Goeiedag.Af & toe draai ik daar eens een feest.Niets op aan te merken hoor.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Hallo,Op 09/05 gaat ons huwelijk door in de Waerboom. 15 jaar geleden is mijn zus er ook getrouwd. We weten nu al dat alles tip top zal zijn. Deze zaal heeft een heel goede reputatie. Het eten is er altijd piekfijn in orde. Je kan er eventueel eens gaan brunchen op zondag, een echte aanrader !Van onze keuze liggen we zeker niet wakker hoor !Groetjes,Dany & Janick09/05/09