TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wouter
|
19-4-2009 19:15:53
Hey,
Duas is een live akoestisch duo dat wekelijks huwelijksvieringen/recepties/bruiloften verzorgd.(+-300 euro) Meer info: www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Miriam
30-5-2009
|
19-4-2009 21:35:23
Hallo Kimberly Live brengt natuurlijk direct een andere sfeer in de viering. Daarom hebben we ook ervoor gekozen. De prijzen liggen nogal hoog, tussen de 300 en 500 euro (wat wij nu aangevraagd hebben). We hebben uitendlijk beslist om een sopran te nemen en zijn met deze keuze tot nu toe nog heel tevreden (onze trouw is op 30 mei). We zijn bij haar thuis geweest, heel gezellig geweest en heel professionele persoon. Indien jullie ook interesse hebben, kijk maar onder www.sopranmanuela.be
Groetjes
Miriam
|
|
sanderijn
|
19-4-2009 22:33:17
Hallo, ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig in trouwmissen en op trouwrecepties. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
20-4-2009 15:37:00
Hey,
Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en hadden een live-orkest (trio grafitti) tijdens receptie en avondfeest. Het was een avond om nooit meer te vergeten en de gasten spreken er nog van. Dit alles kostte ons wel een goede 1000 euro.
Groetjes,
Gerlinde
|
|
Tom
|
21-4-2009 1:10:38
Dag Kimberly
Met het koperkwintet Imperial Brass verzorgen we heel regelmatig huwelijksvieringen en -recepties. Neem zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.be en contacteer me gerust voor een gepersonaliseerde prijsofferte.
Hartelijke groeten, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
30-4-2009 9:47:38
Hey Kimberly,
Ik werk samen met een professionele pianist en wij verzorgen huwelijksvieringen en recepties. Mijn pianist komt ook alleen, dit is heel mooi tijdens de receptie omdat zang soms een beetje verloren gaat en het is natuurlijk ook goedkoper ;-)
Voor info en prijzen: jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes, Jozefien www.myspace.com/jozefiendefeyter
|
|
Tom
|
1-5-2009 1:46:48
Anders een jazz-bandje? Neem zeker eens een kijkje op www.almostswinging.tk . Op Youtube vinden jullie ook een presentatie door 'The Almost Swinging Jazz Band' in te tikken. Groetjes, Tom
|
|
davy
|
1-5-2009 9:20:28
kimberly,
wij zijn duo incanto en hebben een zuiderse repertoire en spelen regelmatig op receptie's kijk maar eens op www.davyvalerio.be veel succes davy
|
|
Kris
|
5-5-2009 12:04:07
Beste Kimberly,
Wij verzorgen zowel muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten (muziekplanner). Wij spelen zélf, maar hebben ook een ruim aanbod van muzikanten, bands en andere bezettingen. (basisbezetting met piano, gitaar, zanger, zangeres en percussie, jazzbandjes, blazerskwintet, strijkkwartet, of enkel jazzpiano,...samen met jou zoeken wij naar een mogelijkheid (ook voor uw budget)
Wij werken steeds met professionele muzikanten waardoor de kwaliteit gegarandeerd is.
Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte, mag je ons steeds contacteren,
Vriendelijke groeten en nog veel succes met de voorbereidingen!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
Steven
|
16-5-2009 22:51:28
beste,
mocht het u interesseren:
www.jazzyfiel.be
groeten
Steven DC
|
|
Christophe
|
30-5-2009 15:04:57
Helaba Kimberley,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be
groetjes,
christophe
|
|
Natalia
|
30-5-2009 23:51:55
Zangere Alina vraagt 250 euro voor een receptie van 3 uur. En de kwaliteit is dat van 15.000 euro! Echt een aanrader! www.alina.be
|
|
sarah
|
2-7-2009 0:32:15
Hallo,
Ik ben een zangeres die graag zou zingen op jou bruiloft. We zijn maar met zen 2tjes, zang en gitaar. Dus eerder achtergrond gericht. het zijn Mooie rustige nummers, die je met ons samensteld, die vrij puur gebracht worden. Alleen zang en gitaar... ik, Sarah ben 23 en zing al zeer lang en Carlos, 27 en speelt prachtig gitaar. hier kan je een eigen nummer van ons horen, om een idee te hebben van hoe we klinken.
http://www.youtube.com/watch?v=nAZVO9YXErg
Natuurlijk zingen we op jou bruiloft covers die we met jou samensellen.Ook de prijs is te bespreken en niet duur sinds we dit graag doen...
Alvast bedankt en veel geluk,
groetjes Sarah
sarahbudts@gmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|