TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wouter
|
19-4-2009 19:15:53
Hey,
Duas is een live akoestisch duo dat wekelijks huwelijksvieringen/recepties/bruiloften verzorgd.(+-300 euro) Meer info: www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Miriam
30-5-2009
|
19-4-2009 21:35:23
Hallo Kimberly Live brengt natuurlijk direct een andere sfeer in de viering. Daarom hebben we ook ervoor gekozen. De prijzen liggen nogal hoog, tussen de 300 en 500 euro (wat wij nu aangevraagd hebben). We hebben uitendlijk beslist om een sopran te nemen en zijn met deze keuze tot nu toe nog heel tevreden (onze trouw is op 30 mei). We zijn bij haar thuis geweest, heel gezellig geweest en heel professionele persoon. Indien jullie ook interesse hebben, kijk maar onder www.sopranmanuela.be
Groetjes
Miriam
|
|
sanderijn
|
19-4-2009 22:33:17
Hallo, ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig in trouwmissen en op trouwrecepties. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
20-4-2009 15:37:00
Hey,
Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en hadden een live-orkest (trio grafitti) tijdens receptie en avondfeest. Het was een avond om nooit meer te vergeten en de gasten spreken er nog van. Dit alles kostte ons wel een goede 1000 euro.
Groetjes,
Gerlinde
|
|
Tom
|
21-4-2009 1:10:38
Dag Kimberly
Met het koperkwintet Imperial Brass verzorgen we heel regelmatig huwelijksvieringen en -recepties. Neem zeker eens een kijkje op www.imperialbrass.be en contacteer me gerust voor een gepersonaliseerde prijsofferte.
Hartelijke groeten, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
30-4-2009 9:47:38
Hey Kimberly,
Ik werk samen met een professionele pianist en wij verzorgen huwelijksvieringen en recepties. Mijn pianist komt ook alleen, dit is heel mooi tijdens de receptie omdat zang soms een beetje verloren gaat en het is natuurlijk ook goedkoper ;-)
Voor info en prijzen: jozefiendefeyter@hotmail.com