Terug naar overzicht
Kan je niet beter gewoon even bellen naar de zaak zelf?
wel ons gingen ze ook bellen, nog niemand gehoord tot nu toe, en ook geen oproepen gemist...ik heb al twee weken geleden gemaild naar het mailadres waar ik al in het begin mee contact had en tot op vandaag geen reactie gehad. Dan maar eens bellen volgende week, want ik begin ook beetje in paniek te raken....
Hoi,Wij hebben onze ringen ook bij Fede Di Oro gehaald en kregen een tijd geleden hetzelfde smsje. Ik vond dat ook eerst maar iets raar.Ik heb toch gemaild naar dat mailadres en heb onmiddellijk antwoord gekregen voor de afspraak. Het is inderdaad deze werkwijze die ze toepassen. Onze ringen lagen klaar. Groetjes Annelies
Bij ons is dit ook zo gegaan, ze hebben dat aan ons ook in het begin uitgelegd dat ze dat zo gingen doen, dus zeker geen probleem hoorgrYvonne
wij hebben ook onze ringen daar besteld en van in het begin duidelijk gezegd dat wij sms gingen krijgen .Hebben die ook gehad en alles is in orde.Dus zeer vertrouwelijke zaak.M.V.GHylicht
Bij ons is het ook zo gegaan. Vond het eigenlijk wel gemakkelijk zo!
Hallo AnneliesWe hebben onze ringen reeds in december 2008 besteld. Omdat we nog geen info hadden en ook geen reactie ontvingen op een email heb ik gebeld en direct het antwoord gekregen, dat we volgende week een sms zullen ontvangen. Dit was ook definief zo en volgende zaterdag zullen we onze ringen gaan halen. Is inderdaad op het eerste zicht raar, maar hun manier van werken.... laat ons hopen dat alles in orde zal zijn ! vele groetjesMiriam
ze zijn mee mat hun tijd he!!! tengenwoordig is niemand meer bereikbaar enkel via sms of mail :d kvind ik dit handig
Beste Annelies,Dit is helemaal normaal. Wij hebben ook een mailtje gestuurd en hadden zeer snel een bevestiging van onze afspraak. En geloof me de ringen zijn prachtig!!groetjesInge
Hey,Sms'jes worden meer en meer gebruikt. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en zijn net verhuisd. We hebben gordijnen besteld bij Heytens (toch ook wel een bekende zaak). Als ze klaar zijn, krijgen we een sms.Een vriendin van mij kreeg een sms van Pearl omdat haar zonnebril klaar was.Zo zie je maar.Groetjes en veel succes!Gerlinde
Ook wij hebben onze trouwringen bij Fede Di Oro besteld, wij trouwen op 20 juni en ik heb zelf een mailtje gestuurd.Ze gaan mij inderdaad ook een sms sturen en de ringen worden gratis aan huis geleverd, zo is het beloofd.Deze week worden onze ringen afgewerkt, dus ik ben in 'blijde verwachting' :-)
Hey AnneliesWij hebben op het moment dat we onze ringen daar gekocht hebben , een datum afgesproken.Groetjes!
hey, bij de juwelier waar wij onze ringen gehaald hebben was er ook een verwittiging via sms. geen probleem
Ook wij hebben een sms-berichtje ontvangen, persoonlijk vind ik dit heel handig zo kunnen wij samen kijken welke datum ons best past om de ringen te gaan ophalen. Tot nu toe ben ik supertevreden met de service van Fede di Oro en de afwerking van de ringen was perfect, kortom een aanrader!