Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Berichtje van fede di oro

19-4-2009 15:36:44
Hoi bruidjes,
Wij hebben enkele maanden geleden onze ringen gekocht bij Fede Di Oro en ze gingen in april klaar zijn. Nu krijg ik deze week een berichtje van hen aan dat de ringen klaar zijn en op een zaterdag kunnen worden opgehaald. Voor een afspraak moet er gemaild worden naar ringen1@live.be.

Ik vind dit nogal een raar gebruik van een toch wel vrij sjieke zaak... Ik heb geen enkele oproep gemist op mijn gsm de laatste tijd, dus het is zeker niet dat ze ons niet konden bereiken. Bovendien vind ik het e-mail adres zo raar zonder enige verwijzing naar de winkel.

Voor diegene die ook hun ringen bij FDO hebben gehaald, is dit effectief hun gebruikelijke werkwijze?
Hoewel ik iemand ben die geen enkel probleem heb met dingen via mail te regelen, vind ik het toch wel wat ongebruikelijk dat je via sms op de hoogte wordt gebracht dat je (dure) ringen klaar zijn...

Alvast bedankt voor jullie reacties!
groetjes Annelies

Annelies
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 540

Lien

Meld misbruik19-4-2009 16:04:35

Kan je niet beter gewoon even bellen naar de zaak zelf?

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik19-4-2009 16:06:31

wel ons gingen ze ook bellen, nog niemand gehoord tot nu toe, en ook geen oproepen gemist...ik heb al twee weken geleden gemaild naar het mailadres waar ik al in het begin mee contact had en tot op vandaag geen reactie gehad. Dan maar eens bellen volgende week, want ik begin ook beetje in paniek te raken....

Annelies
15-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 16:10:47

Hoi,
Wij hebben onze ringen ook bij Fede Di Oro gehaald en kregen een tijd geleden hetzelfde smsje. Ik vond dat ook eerst maar iets raar.
Ik heb toch gemaild naar dat mailadres en heb onmiddellijk antwoord gekregen voor de afspraak. Het is inderdaad deze werkwijze die ze toepassen. Onze ringen lagen klaar. Groetjes Annelies

Yvonne
22-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 17:20:32

Bij ons is dit ook zo gegaan, ze hebben dat aan ons ook in het begin uitgelegd dat ze dat zo gingen doen, dus zeker geen probleem hoor

gr
Yvonne

pascale
16-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 18:06:49

wij hebben ook onze ringen daar besteld en van in het begin duidelijk gezegd dat wij sms gingen krijgen .Hebben die ook gehad en alles is in orde.Dus zeer vertrouwelijke zaak.

M.V.G
Hylicht

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 18:07:03

Bij ons is het ook zo gegaan. Vond het eigenlijk wel gemakkelijk zo!

Miriam
30-5-2009
 Meld misbruik19-4-2009 21:30:31

Hallo Annelies

We hebben onze ringen reeds in december 2008 besteld. Omdat we nog geen info hadden en ook geen reactie ontvingen op een email heb ik gebeld en direct het antwoord gekregen, dat we volgende week een sms zullen ontvangen. Dit was ook definief zo en volgende zaterdag zullen we onze ringen gaan halen. Is inderdaad op het eerste zicht raar, maar hun manier van werken.... laat ons hopen dat alles in orde zal zijn !
vele groetjes

Miriam

danitsja

Meld misbruik19-4-2009 22:56:00

ze zijn mee mat hun tijd he!!! tengenwoordig is niemand meer bereikbaar enkel via sms of mail :d kvind ik dit handig

inge

Meld misbruik20-4-2009 8:48:26

Beste Annelies,

Dit is helemaal normaal. Wij hebben ook een mailtje gestuurd en hadden zeer snel een bevestiging van onze afspraak. En geloof me de ringen zijn prachtig!!

groetjes

Inge

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik20-4-2009 15:35:26

Hey,

Sms'jes worden meer en meer gebruikt. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en zijn net verhuisd. We hebben gordijnen besteld bij Heytens (toch ook wel een bekende zaak). Als ze klaar zijn, krijgen we een sms.
Een vriendin van mij kreeg een sms van Pearl omdat haar zonnebril klaar was.

Zo zie je maar.

Groetjes en veel succes!

Gerlinde

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik20-4-2009 15:54:26

Ook wij hebben onze trouwringen bij Fede Di Oro besteld, wij trouwen op 20 juni en ik heb zelf een mailtje gestuurd.
Ze gaan mij inderdaad ook een sms sturen en de ringen worden gratis aan huis geleverd, zo is het beloofd.
Deze week worden onze ringen afgewerkt, dus ik ben in 'blijde verwachting' :-)

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik21-4-2009 10:40:21

Hey Annelies

Wij hebben op het moment dat we onze ringen daar gekocht hebben , een datum afgesproken.

Groetjes!

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik21-4-2009 11:48:18

hey,

bij de juwelier waar wij onze ringen gehaald hebben was er ook een verwittiging via sms.
geen probleem

C
15-7-2008
 Meld misbruik21-4-2009 16:25:20

Ook wij hebben een sms-berichtje ontvangen, persoonlijk vind ik dit heel handig zo kunnen wij samen kijken welke datum ons best past om de ringen te gaan ophalen. Tot nu toe ben ik supertevreden met de service van Fede di Oro en de afwerking van de ringen was perfect, kortom een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...