Terug naar overzicht
Hey Julie,ik ben er vorig jaar naar een trouwfeest geweest.Het was niet echt mijn ding, gewoontjes en de zaal en het eten was ok maar meer voor een communiefeest of 50- jarig jubileum .Het kopppel wou wel niet veel geld uitgeven daar dus ik weet niet welke formules er zijn maar er was daar niet veel keuze en de zaal was heel gewoontjes.Vond het niet speciaal genoeg voor een bruiloft maar dat is persoonlijk hé.Succes.Groetjes.
Julie,bij ons is het niet verder gegaan dan een mail met "op die datum is onze zaal niet meer beschikbaar"... Wij vonden het wel bijzonder onprofessioneel van de eigenaars om zelfs geen infobrochure of prijslijst met de mail te verzenden. Een datum kan eventueel gewijzigd worden (toch voor 2010) en bovendien heb ik enkel een datum opgegeven omdat anders de verzending vd mail blokkeerde ! Begrijpe wie kan...Tot daar onze ervaringen.Groetjes,tami
Hoikes,Wij hebben de zaal gereserveerd voor in september ons huwelijksfeest te geven.We zijn naar de zalen gaan kijken en die vielen toch goed mee.Ze worden volledig aangekleed en tafelversiering zodat je zelf niets moet doen.Het eten dat bepaal je zelf hoeveel je er wilt aan uitgeven.Ze hebben verschillende formules all in.Wij vonden deze het gemakkelijkste omdat iedereen zelf kan kiezen wat ze willen eten.Mvg
Ik vind het absoluut niks. Ik ben er al vaak naar trouwfeesten geweest en ik vind het gewoon passé! Eerst en vooral het interieur is gewoon voorbij, een receptie met TL licht aan, het eten is absoluut niets vers, wel heel veel keus maar culinair stelt het niets voor. En het dessertenbuffet zijn 20 soorten mousses, echt niet mijn ding. Wel ideaal als je toch een feest wil geven en een laag budget hebt is het wel te overwegen. Het is gewoon wat je wil he.succes, Katrien
Hallo Juliewij zijn er vorig jaar getrouwd en het was heerlijk. Echt af, lekker eten (heerlijke ijstaart trouwens) en heel professionele mensen. We mochten zelfs een kijkje nemen in de keuken op voorhand.Het is inderdaad echt niet de grand chique... maar bij ons was iedereen tevreden dus ik kan het je wel aanraden.Veel succes.Groetjes,Tine, reeds 262 dagen gehuwd :-)
Het is eerder een bruiloftsfabriek, waar meedere feesten op één avond kunnen doorgaan. Als je wilt besparen, de prijs valt er wel goed mee, maar minder persoonlijk...