TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jill
23-5-2009
|
20-4-2009 8:08:00
Hey Linda,
Ik heb mijn jurk gekocht bij Koonings en ik kan niets anders dan positief zijn. Heel vriendelijke mensen, enorme keuze ... Heb veel kleedjes gepast tot we het juiste gevonden hadden. Ze hadden er zelfs een aantal bovengehaald die nog niet eens uitgepakt waren omdat ze net binnen waren.
Heb wel al gemerkt dat het een beetje afhangt van welke verkoopster je krijgt, want er zijn een paar meisjes die niet zo vriendelijk en behulpzaam zijn.
Maar overall: zeer positief wat mij betreft.
Groetjes, Jill
|
|
Marleen
14-8-2014
|
11-5-2009 10:34:46
Hoi Linda
Ik heb mijn bruidsjurk bij Koonings gevonden. Ik had een heel lieve verkoopster, ze noemde Lize, maar blijkbaar werkt ze nu enkel op zaterdag daar, en pasbeurten zijn enkel door de week, omdat in het weekend geen naaisters werken. Ik had veel jurken gekozen, want ik wist echt niet wat ik graag zag, steentjes, breed, kort, lang,... Ze heeft me geduldig geholpen, en was heel vriendelijk. Ik was op de dag van de afspraak een half uur te laat, maar dat was geen probleem, na een kopje koffie kon de show beginnen.
Morgen ga ik terug voor mijn eerste pasbeurt, en ik had eerst afgesproken om 11u, maar wegens omstandigheden is het verzet moeten worden naar 14u, daar deden ze helemaal niet moeilijk over.
Dus wat mij betreft is het wel een aanrader!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|