Terug naar overzicht
Hey Silke,Misschien kan je best eens naar een paar bruidswinkels bellen? Ik weet dat verkoopsters altijd zo'n beetje pushen om zo vroeg mogelijk je kleed te bestellen, maar ik denk dat het praktisch wel mogelijk is om een kleed te bestellen in september/oktober. Het hangt waarschijnlijk ook van merk tot merk af (hoe lang de leveringstermijn is, maar ook wanneer de nieuwe collecties binnen zijn).Veel succes ermee! Op trouwkleedjesjacht gaan is heerlijk :-)
ik zou ook eens informeren, sommige merken hebben meer tijd nodig dan andere, en met hetzelfde trouwkleed aanlopen dan waarin je al iemand gezien hebt zou ik ook niet leuk vinden.
ik ben dit jaar 28-02 getrouwd. Heb mijn kleed in de kerstvakantie gekocht. Natuurlijk heel laat, en ik moest dus een kleedje uit de winkel kiezen... Maar is natuurlijk perfect mogelijk...gelukkig hingen er maatjes 40-42, en niet 36-38 (!)groetjes,Nele
Hey Silke,Leuk, ik trouw ook die dag!Ik heb naar twee winkels gebeld en die zeiden me toch dat het eigenlijk te laat was voor die nieuwe collectie...ik hoefde ook iet per se de nieuwe collectie. Bij jou mss anders omdat je echt niet hetzelfde zou willen dazn je vriendinnen....Ik weet dat het heel vroeg is, maar ik heb donderdag mijn kleed gaan kiezen. Die vrouw vd winkel zei dat als ik toch niet vd nieuwe collectie zou kunnen enieten ik best nu al kwam dan in of na de zomer omdat er nu nog meer keuze is. Ik voelde me niet opgedrongen...Groetjesps waar doe jij je feest? al veel geregeld?
@ katrienhallo, tof iemand es tegen te komen die dezelfde dag trouwt :)onze trouw is in torhout, en het feest is in tielt (west vlaanderen) waar gaat het van jullie door?gisteren hebben we de zaal definitief vastgelegd, dj, fotograaf, kerk en zanggroepje voor in de kerk liggen al vast (we zijn al voor de wet getrouwd op 27-02 dit jaar) wat heb jij al allemaal geregeld?kdenk dak dan best ook eens zal bellen naar een bruidswinkel.grts