Terug naar overzicht
Dat is de reden waarom wij ons nog een heel klein beetje proberen in te houden. Ben ook al gestopt met de pil en we willen heel snel kindjes. Het zou zeker niet erg zijn dat we op ons huwelijk al zwanger zijn, maar je weet toch niet wat een zwangerschap met je lichaam gaat doen hé. De enige verliest eerst wat kilootjes, de andere komt onmiddellijk wat bij! Vandaar gaan wij pas in juli ervoor gaan. We trouwen in augustus...Proficiat met je zwangerschap!! Hoe voel jij je? Heb je snel een buikje gekregen?
Heyvan harte gefeliciteert geniet van jullie trouwdag en van jullie zwangerschapGrtz Syl
@ lien: hey, de ene dag ben ik heel moe en de andere dag kan ik alles doen. maar ik voel me heel goed. ik ben voor de 2de keer zwanger en heb nu heel snel een buikje gekrege. de ene week kon ik heel juist in mijn kleed ze hebbe die toen uitverbreed en nu ging ik trg ik kon er niet in. en kunnen ze gelukkig er een stuk bij zetten.grtjes9mei2009
inderdaad zoals lien zegt, jullie hadden je ook kunnen voorbereiden.Voor ons mocht er al een dik buikje zijn op ons trouwfeest, ik had mijn kleed ernaar gekozen, kon nog met gemak groot gemaakt worden.Is uiteindelijk niet moeten gebeuren, maar tegenwoordig kan je toch makkelijk aan geboorteregeling doen, niet?Hopelijk heb je een mooie dag en straal je in je kleed!
Hoi!Wij trouwen ook op 9 mei en willen snel kindjes, maar de (eventuele) dikke buik is één van de redenen waarom ik nog niet zwanger wilde zijn op onze trouwdag. Bovendien ben ik bang dat ik last zou hebben van de kwaaltjes (moe, misselijk, puistjes,...), om nog maar te zwijgen van de kans op een miskraam (ik klink misschien pessimistisch, maar je weet maar nooit). Wij gaan op huwelijksreis voor ronde 1 ;).Groetjes!Liese
AnIk wens jou natuurlijk een dikke proficiat !! Moet toch ook een speciaal gevoel zijn om met zijn 3tjes te trouwen :)Zelf delen wij de mening van Liese.. Misschien te voorzichtig ?!Voor ons zal het voor na de trouw zijn, in de hoop dat het dan snel lukken gaat ;)Groetjes !!