Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip studente fotografie

20-4-2009 13:14:43
Mijn trouwreportage vond ik heel mooi. Een goede tip voor koppels met een krap budget :
http://users.telenet.be/prenellosh/
Ik geloof dat ze van Oost-vlaanderen komt...groetjes sara

sara
25-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1072

Cindy

Meld misbruik20-4-2009 14:20:43

jaarke
29-8-2009
 Meld misbruik20-4-2009 16:20:14

Hi Sara,

Ik contacteerde ondertussen Joke reeds en zij is nog vrij op onze trouwdag. We zijn sterk geïnteresseerd, vind haar werk heel mooi. Jammergenoeg heeft ze enkel als voobeeldfoto's deze op haar website, mailde ze mij. Ik vroeg me af of het mogelijk was eventueel enkele van uw foto's te zien? Wil niet ondiscreet zijn...

bedankt

jaarke
29-8-2009
 Meld misbruik20-4-2009 16:20:45

sorry, email adres vergeten:

jaarke.vannoote@hotmail.com

jaarke
29-8-2009
 Meld misbruik8-5-2009 19:13:01

Beste Sara,

Ik contacteerde U reeds enkele weken terug ivm met bericht dat U plaatste op 'wijtrouwen.com'.
Wij hebben ondertussen afspraak gemaakt met Joke in juni voor onze trouwreportage.
Op haar website vond ik reeds enkele foto's, maar slechts één trouwreportage. We hadden toch nog graag iets meer van haar werk gezien. Zou het niet mogelijk zijn uw reportage eens te zien. blijft strikt persoonlijk hoor.

Please, Bedankt!

Groetjes,

Arne en Jaarke

jaarke
29-8-2009
 Meld misbruik8-5-2009 19:13:54

stom, email adres terug vergete;
jaarke.vannoote@hotmail.com

thanks

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...