Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rozenboog

20-4-2009 14:35:55
Weet iemand waar ik en rozenboog kan huren die al bekleed is .Zodat ik er alleen nog bloemen in hoef te steken . Of heeft iemand een ander idee .Alvast bedankt
Manuela

manuela
28-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1684

Tineke

Meld misbruik21-4-2009 8:25:07

Als je hem al versierd wilt huren kost je dat heel veel geld. Ik heb ooit eens geinformeerd bij evenementenbureaus en de prijzen lagen tussen de 500 en 800 €.
Ik heb dus gewoon een rozenboog gehaald bij Brico voor 8 €. 10 meter witte tule bij veritas (50 €) en een 100 tal goedkope roosjes ergens op een markt (die is mijn mama gaan kopen). De avond voor de bruiloft hebben de mama's en de papa's samen de boog voor ons in elkaar gezet en versierd in de feestzaal. Wij waren er ook bij en dat was heel erg gezellig. Glaasje wijn erbij...hebben we ook leuke foto's van: "the making off". Die dag regende het super hard dus hadden we de boog binnen klaargemaakt. Maar de dag erop, van onzen trouw, was het stralend weer. Toen heeft iedereen toen wij op fotoreportage waren geholpen om die boog naar buiten te krijgen. Dat ding was niet zo stabiel, maar het is ze gelukt.
Iig in het totaal heeft het me ongeveer 80 € gekost voor boog, tule en roosjes en iedereen heeft veel plezier gehad met die boog.
Succes!
Groetjes, Tineke

Katrien

Meld misbruik20-7-2010 12:16:36

Dag Tineke,

Met wat heb je de roosjes vastgemaakt?
Ik zou dit ook willen maken voor mijn trouw binnenkort.

Groetjes,
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...