Terug naar overzicht
Als je hem al versierd wilt huren kost je dat heel veel geld. Ik heb ooit eens geinformeerd bij evenementenbureaus en de prijzen lagen tussen de 500 en 800 €.Ik heb dus gewoon een rozenboog gehaald bij Brico voor 8 €. 10 meter witte tule bij veritas (50 €) en een 100 tal goedkope roosjes ergens op een markt (die is mijn mama gaan kopen). De avond voor de bruiloft hebben de mama's en de papa's samen de boog voor ons in elkaar gezet en versierd in de feestzaal. Wij waren er ook bij en dat was heel erg gezellig. Glaasje wijn erbij...hebben we ook leuke foto's van: "the making off". Die dag regende het super hard dus hadden we de boog binnen klaargemaakt. Maar de dag erop, van onzen trouw, was het stralend weer. Toen heeft iedereen toen wij op fotoreportage waren geholpen om die boog naar buiten te krijgen. Dat ding was niet zo stabiel, maar het is ze gelukt.Iig in het totaal heeft het me ongeveer 80 € gekost voor boog, tule en roosjes en iedereen heeft veel plezier gehad met die boog. Succes!Groetjes, Tineke
Dag Tineke, Met wat heb je de roosjes vastgemaakt? Ik zou dit ook willen maken voor mijn trouw binnenkort. Groetjes, Katrien