TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-10-2009
|
20-4-2009 15:22:42
Dag Isabella,
wij maken onze uitnodigingen ook zelf, geen foto. Wij hebben ons gebaseerd op een uitnodiging die ik jaren geleden al voor een geboorte gekregen had. Je kunt bv ook naar de AVA gaan, daar hebben zo ook boeken met zelfgemaakte uitnodigingen.
Al ons materiaal komt van de AVA en de kwaliteit van het papier en voile en al het andere is erg goed. Wij printen alles af met onze eigen printer, dat is een inktjet en is wel aan te raden. Voor de prijs zullen wij voor 100 uitnodigingen, misboekjes en naamkaartjes aan een 150 euro zitten. Wat goed te doen is vinden wij zelf.
De enveloppen hebben we apart moeten kopen maar zitten wel in de prijs inbegrepen.
Ik raad je gewoon aan om overal goed rond te kijken en als je weet wat je wilt, materiaal kopen, een proefversie in elkaar knutselen en als deze bevalt aan al de rest beginnen!
Groeten en veel succes! Eva
|
|
tami
26-6-2010
|
20-4-2009 16:05:46
Isabella, je kan ook in de bibliotheek zoveel mogelijk boeken met voorbeelden bekijken en van zodra je wat gevonden hebt, het boek lenen of vragen of je er een fotocopie van mag maken. Zo zijn wij zelf ook tewerk gegaan. Het is door iets te zien dat daarna een nog leuker idee tot stand komt... Veel plezier alvast ! Groetjes,
|
|
isabelle
16-9-2009
|
20-4-2009 16:07:35
Eva, dankjewel voor je verhaal. Ik keek al eens in een Ava-winkel, maar ik vind er weinig materiaal om echt aan de slag te gaan. Daarom dacht ik eerder aan een website waarmee je uitnodigingen kan maken. Ik ben daarenboven handiger met de computer dan met mijn handen ;-)
|
|
natascha
12-9-2009
|
20-4-2009 20:09:33
Hoi Isabelle
Heb je al eens op de website van extra film gekeken? Of de hema, kruidvat, blokker. Kun je tegen een leuk prijsje zelf je kaartjes maken, heel veel keuze is er niet. Ik ga het zelf ook zo proberen. Ben ook niet zo'n handige, wel op de pc. Alvast veel succes !!
Taschke 12-09-2009
|
|
veronique
13-9-2008
|
20-4-2009 21:41:16
Hallo! Welke websites heb jij dan gevonden? Ik heb ideetjes opgedaan op amerikaanse sites oa: http://www.passionpaper.com/ http://www.lcipaper.com/weddingens.shtml (hier staan ook DHZ-handleidingen), wel geen ervaring met hun papier, maar ik ga staaltjes te bestellen als ik bij ons niet vind wat ik zoek. Ik wou ook niet dat het er te 'geplakt' uit ging zien... tot nu heb ik een standaard kaartje van 15 op 15 gekocht (0,60€), daarin gaat een papier met rode rozen (2€ voor een blad van 50 op 80 ofzo) met daarvoor een doorzichtig blad calque-papier (3€ voor 16 blaren, dus 32 uitnodigingen) waar ik de eigenlijke tekst op druk (of laten drukken, want ik vrees een beetje voor de hoeveelheid inkt). Voor de voorkant ben ik nog wat aan 't photoshoppen (niet met een foto van ons, maar zo wat krullen en bloemen bijeen zetten met onze namen). Enveloppen ga ik bestellen op http://www.art-du-papier.fr/ (ik woon in Frankrijk, we hebben hier geen AVA, enkel een keiduur hobbywinkeltje) Veel plezier! Véronique
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|