Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dipje

20-4-2009 16:29:55
onze planning verloopt niet zoals we wilden, vorig jaar ben ik ten huwelijk gevraagd op een zeer romantische wijze, we wouden eerst in 2010 trouwen maar omdat we zagen dat mijn vriend zijn peter snel achteruitging hadden we de datum vervroegd naar 16 Mei 2009, spijtig genoeg kan zijn peter het niet meer meemaken, hij is in oktober gestorven, in december was mijn vriend bijna zijn meter kwijt, kwam aan het ligt dat ze een tumor heeft op een zeer slechte plaars, conclusie, nog max 1jaar te leven. Ze beterde toch en wij konden weer met ups en downs uitkijken naar onze dag, wel problemen met kleding van suite, iemand komt in het roze, een andere in het wit en nog een ander in het zwart, dan getuige dat vlakaf zei dat onze trouw haar niets intresseert nu ze zwanger is. Zaterdag was mijn laatste pas en kreeg ik weer goede moed, maar nu kregen we plots telefoon, mijn vriend zijn meter ligt weer in het ziekenhuis, tumor vergroot, ze geven ze nog 1 maand. Dit is juist rond onze trouw gepland, nu dus weer enorme stress en angst, ik weet niet hoe mijn vriend zou reageren als er haar iets overkomt, hij is er bij grootgebracht.
Ik heb toch angst voor onze grote dag dat het niet goed komt.
16 Mei 2009

heidi

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 376

tami
26-6-2010
 Meld misbruik20-4-2009 16:59:28

Beste Heidi,

dit is natuurlijk heel treurig nieuws, zo vlak voor jullie trouwdag... maar het leven zit vaak zo in elkaar ; het is een jammerlijke samenloop van omstandigheden waar niemand wat kan aan veranderen.
Praat er toch eens over met je vriend zodat je weet waar je aan toe bent ingeval van een evtl overlijden. Het hele feest afblazen zou begrijpelijk zijn maar zal de meter niet terugbrengen... Je voelt je anderzijds uiteraard niet echt in feeststemming.
Je kan slechts hopen dat het niet nu gebeurt.
Blijf moed houden !
Het beste toegewenst.

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik20-4-2009 18:50:50

Beste Heidi,

Ik trouw een weekje na jou.. En moet helaas zeggen dat ik een gelijkaardige situatie doormaak.. Mijn grootmoeder is vorige week het ziekenhuis ingegaan met een blaasontsteking. Blijkt dat ze er een zware hersenbloeding boven gekregen heeft. Nu is heel haar rechterkant verlamd, kan niet meer spreken. De dokter denkt dat ze een dezer dagen zal komen te overlijden. Het is mijn vaders moeder. Mijn vader "viert" volgende week zijn 50ste verjaardag. En onze trouw zal ze ook niet halen :'(

Ik kan jou alleen maar zeggen, veel sterkte

Ellen
23 mei 2009

inge
27-6-2009
 Meld misbruik21-4-2009 15:35:23

Bij ons betreft het de moeder van mijn partner... ook zij zal er waarschijnlijk in juni niet meer bij zijn..
Wij hebben de trouw al vervroegd van augustus naar juni, maar dat is idd het leven.Wij proberen er niet te hard over na te denken, zelf geniet ze momenteel ook van de momenten die ze nog heeft. Een mens leert te relativeren in moeilijke tijden..
Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...