Terug naar overzicht
Beste Heidi,dit is natuurlijk heel treurig nieuws, zo vlak voor jullie trouwdag... maar het leven zit vaak zo in elkaar ; het is een jammerlijke samenloop van omstandigheden waar niemand wat kan aan veranderen. Praat er toch eens over met je vriend zodat je weet waar je aan toe bent ingeval van een evtl overlijden. Het hele feest afblazen zou begrijpelijk zijn maar zal de meter niet terugbrengen... Je voelt je anderzijds uiteraard niet echt in feeststemming. Je kan slechts hopen dat het niet nu gebeurt.Blijf moed houden ! Het beste toegewenst.
Beste Heidi,Ik trouw een weekje na jou.. En moet helaas zeggen dat ik een gelijkaardige situatie doormaak.. Mijn grootmoeder is vorige week het ziekenhuis ingegaan met een blaasontsteking. Blijkt dat ze er een zware hersenbloeding boven gekregen heeft. Nu is heel haar rechterkant verlamd, kan niet meer spreken. De dokter denkt dat ze een dezer dagen zal komen te overlijden. Het is mijn vaders moeder. Mijn vader "viert" volgende week zijn 50ste verjaardag. En onze trouw zal ze ook niet halen :'(Ik kan jou alleen maar zeggen, veel sterkteEllen23 mei 2009
Bij ons betreft het de moeder van mijn partner... ook zij zal er waarschijnlijk in juni niet meer bij zijn..Wij hebben de trouw al vervroegd van augustus naar juni, maar dat is idd het leven.Wij proberen er niet te hard over na te denken, zelf geniet ze momenteel ook van de momenten die ze nog heeft. Een mens leert te relativeren in moeilijke tijden..Groetjes,