Terug naar overzicht
Hoi,Mijn vrijgezellen wordt geregeld door mijn getuige (zus) en de vriendinnen die ik heb opgegeven.Ik weet dus van niks, enkel de datum ;-)Wat verwacht je er zelf van ? Avondje uit met vriendinnen of liever op het gemak iets eten en sauna doen, ...Aangezien je niet zo veel tijd meer hebt kan je mss best zelf het heft in handen nemen en t één en t ander regelen, eventueel in samenspraak met je zus/beste vriendin, ...Groetjes
Ik heb mn vrijgezellen net achter de rug en het was zalig. Ik wist helemaal van niets, zelfs de datum niet :-s Ik had een sub-comite vrijgezellen samengesteld mn zus en mn vier beste vriendinnen.Het thema was "ugly betty"... Ze hebben me eerst verkleed, en ik moet zeggen ik haat dat dus ik was even in paniek, maar t is allemaal goed gekomen. We hebben eerst met 14 gebrunch bij mn ouders thuis, dan zijn we naar Brussel getrokken en hebben we daar een kleurenanalyse laten doen, en ons allemaal professioneel laten sminken. En gelukkig mocht ik mn "gewone" kleren dan weer aandoen! Was ik blij!! :-) Daarna zijn we naar de christal loung van het sofitel getrokken op Avenue Waterloo, en heerlijke coctails achterover geslagen. Tegelijkertijd hebben ze een quiz afgenomen over hoe goed ik mn wederhelft ken! Ik had maar twee foutjes op de 30 vragen ;-))) Daarna gaan eten in een restaurant - danscafé. Echt super!Was super leuk om iedereen die me lief is rond me te hebben! Ik heb er echt van genoten!!GroetjesKarolien.
hey,ik heb zaterdag mijn vrijgezellen gehad - met 7 vriendinnen (zie berichtje vorige week :-) ) en het was echt super. De "hoofdactiviteit" (naast ijsjes eten in de zon, mini-festivalletje, op café en naar fuif) was samen koken onder begeleiding van een professionele chef in een restaurant, en daarna het samen opeten. Omdat we op huwelijksreis gaan naar Griekenland hadden ze voor een Griekse kookles gezorgd. Heel leuk!groetjesKirsten
Wij gaan een workshop doen. Bij de vrijgezellendag van een vriendin eentje met zilverklei, bij die van mij eentje met parelketting. Ik heb hier zelf voor moeten zorgen. Voor de rest zijn er niet veel initiatief nemers. Wij gaan dit in Lichtaart in de hobbyschuur doen. Daarna gaan we nog eten en drinken. Een vrij brave dag. groetjes, Carolina
bij mij was mijn vrijgezellendag georganiseerd op mijn werkend weekend, gelukkig ben ik er op tijd op gekomen. Wat er verder gaat gebeuren weet ik niet. Ik ben er vrij gerust in, ik weet dat er al veel over en weer gemaild is (bijna een mailtje kunnen onderscheppen maar dan was de fun er ook af).Heidi
Wij zijn in Sint-Pauwels naar Sauna Ostara gegaan die een vrijgezellen-arrangement heeft: glaasjes Cava, jaccuzi, stoombad, sauna, infraroodmuur en relaxruimte afgezonderd van de wereld voor tweeënhalf uur en voor alle dames een gezichtsmassage en voor mij ook nog een pakking.Daarna zijn we naar Gent afgezakt en à volonté gaan eten in fonduerestaurant de Lucifer. Een heel leuke dag! Maar ik heb hem wel zelf moeten organiseren... één vriendin is erin geslaagd me te verrassen door een goede vriendin die afgezegd had toch te doen afkomen. Maar we hebben ons super geamuseerd!Mijn verloofde hebben ze die avond thuisgebracht in een konijnenpak...