Terug naar overzicht
dat bewuste kleedje was 1295 euro :-)
Hoi!Pronovias was ook meteen mijn favoriete merk, de kleedjes zijn prachtig! Het model waarin ik zal trouwen kost 1288 euro, maar ik heb ook kleedjes aangehad van 1800 euro... . Groetjes en succes ermee!Liese9 mei 2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey!Ik heb de Hechizo van Pronovias gepast en vond hem veel mooier op foto dan in het echt. De jurk stond heel pofferig en de zijkant was raar met die laagjes. Het kantwerk was wel mooi natuurlijk. Ik zou zeggen, ga hem passen! De Hechizo zit rond de 1300 €. Groetjes
Moet hem nog wel gaan passen ja ;-), maar als ie meer als 2000euro had gekost was ik niet geweest want das toch boven budget :-). Dank ja dames !!!
ZEKER PASSEN! Hij is echt heel mooi... en euh, laat iets weten wat het geworden is he...Grtz
ik ben ook voor een pronovias gevallen, en mag hem op 16 Mei een hele dag aandoen. Ik vind het een mooie collectie en fijn om te dragen.
Jammer dat het maar 1 dag kan he :-)
Mijn kleedje van Pronovias heeft €1110 gekost.
Hey Liese,we hebben precies veel gelijkenissen voor ons huwelijk: onze bruidstaart komt ook van de koekjesfee en mijn kleedje is ook van Pronovias!Carolien
Ik ben mijn pronovias kleedje gaan passen in spanje zelf!Heb gekozen voor " Respiro " 2300€.Ik kijk er zo naar uit!
Amai Respiro is ook prachtig !!! Geniet er van!
@ carolien: ja amai, er zijn echt wel wat overeenkomsten! :) Van waar zijn jullie? En wanneer trouwen jullie alweer?Groetjes!