Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnen locatie Gent

20-4-2009 19:09:02
Hallo

Ik had een vraagje kennen jullie een originele binnenlocatie in Gent?
Het mag in de omstreken van Gent ook zijn
Alvast bedankt!

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 613

tami
26-6-2010
 Meld misbruik21-4-2009 11:02:31

dag Sarah,

wij zoeken ook nog een binnenlocatie te Gent. Dachten aan de opera, het NTG (wel geen natuurlijk daglicht maar voldoende sterke theaterspots), de Bijloke, het Belfort, misschien zelfs iets in het Citadelpark (daar moet een museum zijn en musea bezitten meestal grote ruimten met veel daglicht).
Het Gravensteen is niet geschikt : veel te donker.
Dat is alles wat ik heb.
Veel sukses nog in de speurtocht :)
Groetjes.

Jessica
27-6-2009
 Meld misbruik21-4-2009 14:35:25

Tschijnt mag je gratis gebruik maken van het SMAK voor trouwfoto's!

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik22-4-2009 15:02:34

Wij zijn onze foto's gaan nemen in het MIAT in Gent (Museum voor Industriële Archeologie en Textiel), op de bovenste verdiepingen zijn er oude straatjes en een cinema en zo nagebouwd. En aangezien het vlakbij het water aan het Baudelo is hebben we daar ook een aantal zeer mooie buitenfoto's kunnen nemen.
Ze hebben ons ook gratis binnengelaten voor de foto's.

Het restaurant Pakhuys in Gent wordt ook veel gebruikt voor huwelijksfoto's, maar die moet je wel op voorhand bellen.

En in de Jan Breydelstraat is het Design museum. Daar is mijn broer lang geleden zijn foto's gaan nemen (is toen in december getrouwd), heel helder licht en leuke tentoonstellingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...