Terug naar overzicht
Cindy,wij hebben Peter Wuyts als ceremoniemeester (ook terug te vinden op deze site).Ik heb hem leren kennen via mijn beste vriendin die hem vorig jaar ook als ceremoniemeester op haar huwelijk had en hij is heel goed. Een aanradergroetjeskathleen03.12.05
Hoi Cindy,Ik hoop dat Antique Auto je bus mooier versierd dan dat ze bij mijn broer vorig jaar hebben gedaan. Hij had een Parijse bus genomen, waarbij de ingang vanachter was. Mijn ouders hadden aan de ingang versiering gevraagd en dat was vrij duur maar de dag zelf trok het echt op niks, zo'n beetje witte bloemen (half verwelkt) rond een jutte zak gebonden rond de reling. Dat was echt spijtig. Voor de rest viel die wel goed mee hoor. Ontvangst enz was inderdaad bij hen ook in orde geweest.Wij zijn voor onze bus bij the london ceremony bus geweest, ook in Kapellen, ben eens curieus wat het daar wordt... want bij iedereen zien de bloemstukken er natuurlijk goed uit op foto's (afwachten wat het in het echt wordt).Enfin, geniet van jullie dag en hopen dat de bloemen op de bus niet verwelkt zijn.groetjes,catherine
Onze bus kwam ook van antique auto, we zijn vorige zaterdag getrouwd. Ik had een beetje schrik omdat er al redelijk wat negatieve reacties geweest zijn op deze site. Maar ons bloemstuk was prachtig, en de bus heel gezellig!!!!