Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaterdag 25 april

21-4-2009 9:03:57
Hoi, wie trouwt er nog op zaterdag 25 april?? Hoe is het bij jullie met de zenuwen???

Wij zijn denk ik bijna klaar.... vanavond nog nr DJ, nog een witte loper zien te bemachtigen... en verder nog enkele kleine details.... Ik vind het echt superspannend!! Het ziet ernaar uit dat de weergoden ons ook gunstig gezind gaan zijn... Dat zou echt de kers op de taart zijn!!

els

Els
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1011

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 10:03:44

Hey Els,

spannend he! Ik loop al een paar dagen rond met constant kriebeltjes in mijn buik :-) Ik denk dat bij ons ook alles in orde is. Deze avond naar de zaal om nog wat zaken af te leveren en morgen nog 1 dagje werken. Het weer ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik durf nog niet te hard hopen.

veel succes!

groetjes,
Sylvia 25/04/2009

Nele
25-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 10:32:44

Het is idd heel spannend, bij ons is het grootste deel ook allemaal geregeld enkel vanavond moeten nog de laatste dingen voor de zaal gaan regelen. Nu zit ik wel met nog 1 probleem, ik had de tafelschikking al opgemaakt en nu hebben er ondertussen weeral 4 mensen afgehaakt, wel heel lastig, want ik weet om den duur niet meer wie ik aan welke tafel kan zetten.
Maar geen paniek of stress, we komen er wel uit...
Ik wens jullie alvast een super mooie dag toe!!!
Groetjes Nele (25-04-2009)

Sofie
25-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 12:20:59

Dag medebruidjes voor zaterdag!

Hier blijven de zenuwen voorlopig achterwege, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Vanavond gaan we nog een laatste keer langs bij de pastoor en dan is alles in orde..

Nele, hopelijk komt je tafelschikking snel in orde!

Groeten,
Sofie

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 18:41:03

Hallo,

ook wij trouwen zaterdag, voorlopig ook nog geen zenuwen, alles is geregeld we moeten enkel vrijdag nog even langs de zaal voor onze tafelstandaarden en de cadeautjes voor de ouders daar al af te zetten.
Iedereen vraagt wel steeds of ik nog niet zenuwachtig ben, tegen den duur zou je er wel stress van krijgen :)

Het weer gaat echt super worden, beter dan ik had durven dromen, zo kan er echt niets misgaan.

Geniet er allemaal van zaterdag!!!

Leen

Gwen
25-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 21:48:31

Hey dames,

Hier vooral kriebeltjes, geen zenuwen.
Wij zijn nog even aan het knutselen voor onze menu's, maar die zullen normaal gezien morgen klaar zijn.
Morgen mijn kleed gaan afhalen.
We zijn ook nog erg op zoek naar een citytrip van een 3 à 4 tal dagen naar Lissabon (dinsdag aanstaande te vertrekken), dus daar zijn we wel wat laat mee...Daar komt nog bij dat mijn vriend zijn paspoort kwijt is sinds zijn vrijgezellenavond vorige zaterdag...Aiaiai!
We blijven echter positief en bidden voor zalig weer (volgens Frank de Boosere vandaag: 24 graden voor zaterdag!!!)

veel plezier zaterdag!
Gwen

Els
25-4-2009
 Meld misbruik22-4-2009 14:09:56

fantastisch al dei berichtjes delen met de medebruidjes..... Ben vandaag mijn kleedje gaan ophalen...het zat perfect HEERLIJK.... kan haast niet wachten tot zaterdag.... Veel succes aan alle bruidjes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...