Terug naar overzicht
heidi,ga eens een kijkje nemen op vertbaudet.frDat is een Frans postorderbedrijf, je kan online bestellen ; ze zijn vooral om hun mooie ceremoniekleertjes beroemd hier (in Frankrijk). Misschien niet zo goedkoop maar wel mooi en van goede kwaliteit.Groetjes.
Hallo,Via vertbaudet.be kun je ook mooie feestkledij voor kindjes bestellen. Die werken samen mee la redoute. Anders moet je eens zo een catalogus aanvragen. Heb er al regelmatig gewone kledij uit besteld voor mijn zoontjes en nog nooit geen problemen gehad. Heb er gisteren ook toevallig in zitten kijken. Volgend jaar bestel ik zeker daar de kleding voor onze bruidskindjes.
Hallo Heidikijk eens naar de nederlandse site humpiedumpNiet te doen wat voor schattige bruidskleren voor de kids ze daar hebbenik heb al inlichtingen genomen ivm het opsturen van Nederland naar Belgie en voor hen was dat de normaalste zaak, blijkbaar doen ze niets andersAls je trouwens googelt op kleren bruidskinderen, kom je op al zo'n sites terechtLet yourself go en googelt er maar eens op losIsabel12-12
Hey,mijn zoontje is 17 maanden en wij hebben een setje gekocht van gymp (ceremoniekledij) en vond dat ook een betaalbaar merk. Zij hebben een site met foto's.Groetjes,Kelly