Terug naar overzicht
Hallo Kimberly,Wij hadden er de blikken doosjes met vergeet-me-nietjes besteld. Ze zijn perfect op tijd geleverd. De doosjes waren wel iets groter dan we verwacht hadden maar al onze bezoekers waren heel enthousiast. Ze vragen wel om op voorhand over te schrijven voor een zending naar België, maar we hebben niet het minste probleem gehad. Alles was goed verpakt en correct afgeleverd.Groetjes,Annelies(nu 4 dagen getrouwd!)
Ik had ook gedacht aan de blikken doosjes met vergeet me nietjes of wensbloem. Maar er stonden ook geen afmetingen of grootte vermeld, en ik dacht dat het misschien 'klein' zou uitvallen. Daarom ben ik blij te horen dat ze groter waren dan verwacht!
HoiWe vinden die trouwgom ook nog wijs.Wat is de levertijd eigenlijk?Groetjesxxx
Ik heb er de trouwgom besteld en dat is nu net geen 2weken.Morgen komen ze aan want ik kreeg een mail dat het onderweg is.Ben benieuwd!!
Hey NatasjaKom je dan eens melden hier hoe ze eruit zien en of je tevreden bent?Heb je met een foto gekozen of niet?Nog een bijkomend vraagje: geven jullie een foto én een cadeautje als bedankje of enkel een cadeautje?De beide vind ik nogal een dure bedoening worden.xxx
Wij toch maar enkel een cadeautje hoor. Eigenlijk in plaats van een foto...Anders wordt het inderdaad een te dure bedoening ...
Hallo,Heb via die site ook bedankjes besteld. Heel vlot gegaan!! Ik denk 10 dagen en ik had ze. In perfecte staat.Groetjes, Kim
Wij hebben er de glazen potjes met koffiepads besteld en alles is vlot en correct verlopen.Nathalie03-07-09