Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

www.huwelijksbedankjes.nl

21-4-2009 13:45:03
Hallo

Heeft iemand ervaring met deze site? Verloopt bestelling en levering vlot? Wat hebben jullie hierop al besteld en viel dit mee?

Groeten
Kimberley

Kimberley

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1045

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 16:57:34

Hallo Kimberly,

Wij hadden er de blikken doosjes met vergeet-me-nietjes besteld. Ze zijn perfect op tijd geleverd. De doosjes waren wel iets groter dan we verwacht hadden maar al onze bezoekers waren heel enthousiast. Ze vragen wel om op voorhand over te schrijven voor een zending naar België, maar we hebben niet het minste probleem gehad. Alles was goed verpakt en correct afgeleverd.

Groetjes,

Annelies
(nu 4 dagen getrouwd!)

Kimberley

Meld misbruik21-4-2009 18:31:39

Ik had ook gedacht aan de blikken doosjes met vergeet me nietjes of wensbloem. Maar er stonden ook geen afmetingen of grootte vermeld, en ik dacht dat het misschien 'klein' zou uitvallen. Daarom ben ik blij te horen dat ze groter waren dan verwacht!

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik21-4-2009 19:03:22

Hoi
We vinden die trouwgom ook nog wijs.
Wat is de levertijd eigenlijk?
Groetjes
xxx

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik21-4-2009 20:33:15

Ik heb er de trouwgom besteld en dat is nu net geen 2weken.Morgen komen ze aan want ik kreeg een mail dat het onderweg is.Ben benieuwd!!

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik21-4-2009 22:08:04

Hey Natasja
Kom je dan eens melden hier hoe ze eruit zien en of je tevreden bent?
Heb je met een foto gekozen of niet?
Nog een bijkomend vraagje: geven jullie een foto én een cadeautje als bedankje of enkel een cadeautje?
De beide vind ik nogal een dure bedoening worden.
xxx

Kimberley

Meld misbruik22-4-2009 7:22:03

Wij toch maar enkel een cadeautje hoor. Eigenlijk in plaats van een foto...
Anders wordt het inderdaad een te dure bedoening ...

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik22-4-2009 8:59:33

Hallo,

Heb via die site ook bedankjes besteld. Heel vlot gegaan!! Ik denk 10 dagen en ik had ze. In perfecte staat.

Groetjes, Kim

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik22-4-2009 9:29:35

Wij hebben er de glazen potjes met koffiepads besteld en alles is vlot en correct verlopen.
Nathalie
03-07-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...