Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

repetitie kerk

21-4-2009 13:57:00
Hey bruidjes,

Hebben jullie met de pastoor en getuigen een repetitie gedaan voor wat betreft de misviering? Is dit nodig? Ik twijfel er namelijk aan om dit te doen of niet.

Groetjes,

Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 385

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-4-2009 18:32:55

Een repetitie? Ik ken dit enkel uit het programma 'Bridezilla's' en ik denk dan ook dat dit iets typisch Amerikaans is, niet?

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik21-4-2009 18:40:04

hey,

onze pastoor stelde dit zelf voor en ik vond dit wel een goed idee. Maar bij ons was het meer van: wie zit waar, waar mogen de zangeressen staan, eventjes door de micro gelezen (want daar heb ik het meest zenuwen voor),... . Als de pastoor het niet voorgesteld had, hadden we dit niet gedaan.

groetjes,

Sylvia 25/04/2009

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik22-4-2009 8:13:41

Wij hebben gewoon al eens met de koster afgesproken voor de praktische zaken (muziekinstallatie, schikking altaar, op welke stoelen zitten we, wat neemt de koster voor haar rekening enz.) en we kunnen haar ook een week voordien de plaatsen doorgeven. Zo hebben we toch al een zicht, zonder iedereen te moeten optrommelen. Het stelde me wel gerust, maar een echter repetitie zou ikzelf niet houden.
Mijn zus had dit wel gedaan, maar gewoon omdat ze een livebandje had die het eens wilden uittesten.

Succes!

Rebecca
27/06/09

heidi

Meld misbruik22-4-2009 9:47:54

wij doen dit ook, vooral omdat we 4 kleine bruidskindjes hebben en om alles vlot te laten verlopen, zo kunnen ze al een beetje oefenen
16 Mei 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...