Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen?

21-4-2009 15:34:34
hey bruidjes,

wij stappen in het huwelijksbootje op 4 juli.
Ik heb totaal geen zenuwen... enkele maanden voordien had ik dit wel, maar nu zijn de meeste zaken geregeld en tja... weet echt niet wat er met mij aan de hand is.
denk dat het meeste zoal in orde is. Even overlopen?
Gemeentehuis, notaris, vervoer, fotograaf, broodjeslunch voor 's middags, buitenlocatie foto's, zaal voor receptie & avondfeest,dj, live muziek tijdens viering, onze viering zit zo goed als in elkaar, menukeuze voor avondfeest ( we weten wel de kostprijs nog niet :-(, en we mochten nog eens gaan voorproeven), keuze van muziek tijdens viering, openingsdans en dans met mijn papa (enkel nog liedje kiezen voor dans met schoonpapa), uitnodigingen verstuurd, ringen gekocht, vieringboekjes klaar en geprint, verrassingszakjes voor de gasten zo goed als klaar, volgende week bespreking make-up en verven van de wimpers, kleed, kledij bjorn, schoenen Ellen, Schoenen bjorn nog te kopen, Enkel nog kapsel bespreken...

tja, weet echt niet wat ik hier allemaal over het hoofd zie hoor... maar ik heb totaal geen last van stress... kijk er zo naar uit...

mijn ventje heeft het bruidsboeket ook al geregeld
heb al halsketting voor op kleed

Ben ik iets vergeten ??
alle tips en geruststellingen zijn welkom want vind het zeer vreemd dat ik 'kalm' ben.

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 493

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik21-4-2009 16:10:16

Hey Ellen,
ik trouw ook op 4 juli, begint dichterbij te komen. Voel de spanning nu pas een beetje komen (doordat iedereen maar vragen blijft stellen en nieuwsgierig is) maar stress heb ik totaal niet. Vind dit eigenlijk wel normaal:-)
Denk dat dat pas gaat komen de laatste week. We hebben nog niet alles geregeld, de puntjes moeten nog op de 'i' gezet worden maar ik neem mijn tijd en zie wel.
Hopelijk wordt het net zo'n mooie dag als vandaag.
Wat er nog moet geregeld worden komt wel, neem je tijd...
Aan je berichtje te zien begin je toch wat te stressen, niet?:-)
Héél veel plezier en trouwgenot!!!!!
Groetjes.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik21-4-2009 18:19:34

hey,

wij trouwen ook op 4juli, stress heb ik ook niet echt maar toch als ik eraan denk begint het wel te kriebelen hoor.

wat is er al in orde bij ons:

uitnodigingen zijn al verstuurd, beetje vroeg maar ik kon ze niet langer laten liggen :-) misboekjes moet nog worden nagekeken door pastoor, menu's wordt morgen bij de drukker afgegeven. kleed in orde, juwelen, lingerie, schoenen. kostum nico, en suite in orde, schoenen moeten nog worden afgehaald. bloemen kerk maand voor huwelijk kiezen afspraak in orde. bruidboeket ook maand ervoor, dj, ceremoniemeester, videograaf, fotograaf in orde. Zaal ook, nog eens samen komen voor een plan hoe de tafels zullen staan. ringen in mei. vervoer in orde, denk dat dit zo alles is zeker?

hoe ziet jullie dagplanning eruit??

7.30 opstaan, als ik al niet op ben!
ontbijten, en zoontje drinken geven
8.00 zoontje wassen en mezelf, kleedje uit zak halen en een beetje openleggen. :-)
10.00 makeup
11.00 kapsel
12.00 kleed aantrekken en wachten op ventje om samen foto's te gaan nemen.
13.00 ene drinken en eventueel iets eten
make up bijwerken
13.45 vertrekken naar de kerk

15.00 /15.30 buitenkomen kerk en iedereen begroeten
16.00 starten receptie + familiefoto's nemen
17.30 eten met naaste familie voorgerecht
19.30 receptie avondgasten en beginnen avondfeest tot in de vroege uurkes

groetjes
evi
www.everyoneweb.be

evi
4-7-2009
 Meld misbruik21-4-2009 18:20:05

oeps
www.everyoneweb.com/4juli2009

groetjes
evi

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik22-4-2009 8:15:40

Amai, dan hebben jullie blijkbaar alles in orde. Ik zou dan ook geen zenuwen hebben. Je uitnodigingen zijn al verstuurd? Das snel, dus ook een hele zorg minder al. De onze worden binnen enkele weken verstuurd.

Geniet er nu van dat je alles onder controle hebt :-).

Succes!

Rebecca
27/06/09

heidi

Meld misbruik22-4-2009 9:46:13

ik trouw op 16 Mei, een paar weken geleden had ik enorm veel stress, maar nu ben ik kalm en afwachtend, zo goed als alles is geregeld en nu nog de eitjes bij de nonekes gaan brengen voor goed weer

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik22-4-2009 12:34:25

Nog een bruidje van 4 juli!
Amai, jullie hebben alles al fel onder controle!
Dit zijn nog todo's:
Menubespreking: volgende week
Uitnodigingen: volgende week zouden die af moeten zijn
Misboekjes: nog af te werken en te drukken
Tafelthema's nog uit te werken
Proefkapsel
Ketting voor bij kleed
Ijskarretje voor buiten aan de kerk

Voor de rest lijkt alles in orde. Heb geen zenuwen, maar die dag zelf ga ik een echt stresskonijn zijn :-) Mijne ceremoniemeester is al gewaarschuwd, hihi.
Soms droom ik echte rampscenario's! Gelukkig is mijn ventje er om mij gerust te stellen :-)

Valerie
04/07/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...