Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

achtergrondmuziek receptie

21-4-2009 15:44:11
hey,

voor tijdens de receptie willen we graag achtergrondmuziek...
Aanvankelijk hadden we gedacht om voor live muziek te gaan maar we hebben schrik dat dit niet tot zijn recht gaat komen... ofwel verdwijnt de muziek in het niet ofwel overheerst deze alles.
nu zitten we met volgende vraag? hoe hebben jullie dit aangepakt?
Stond de feestzaal in voor de achtergrond muziek of hebben jullie een cd'tje opgenomen met jullie keuzeliedjes en die tijdens de receptie laten spelen?
onze Dj is op dat moment nog niet aanwezig...
groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 421

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik21-4-2009 16:02:05

Hey Ellen,

Bij ons was het de feestzaal die zelf achtergrondmuziek speelde. bovendien kwam het heel mooi uit, want de eigenaars van de zaal hebben dezelfde smaak qua muziek als wij: een beetje jazzy genre Michael Bublé, Diana Krall, Jamie Cullum ed.

Kon gewoon niet beter dus!
Groetjes
Ines
reeds 200 dagen getrouwd

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-4-2009 17:27:37

een goeie band kan dit wel hoor

wij hadden 2 bands

almost swinging jazz band
dejavu jazzlounge

was niet te overheersend en ook niet te stil

tami
26-6-2010
 Meld misbruik21-4-2009 17:29:22

hallo,

tijdens onze receptie vult de feestzaal ook de leegte op, ingeval van. Bij mooi weer stelt het probleem zich niet want dan is alles buiten te doen, maar ingeval van Belgisch weer springt de feestzaal in, tot de komst van de dj.
Groetjes

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik22-4-2009 19:01:51

hallo,

Bij ons komt er iemand live muziek spelen, klassiek. Twee meisjes een met cello en een met viool. Bij ons is dit wel tijdens het diner. Maar het kan ook tijdens de receptie zei ze.
Wij trouwen binnen 14dagen, dus kan ik nog niet zeggen of het goed gaat zijn. Maar ik denk het wel. Ze zei dat ze dit nog gedaan had en het goed meeviel.

Groeten,
Annelies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...