Terug naar overzicht
Niet echt een idee, bij ons staat de website bij onze telefoonnummers en e-mail adres vermeld op de achterkant wel van de uitnodiging.Valerie
mss dan eerder"volg onze belevenissen op...." dan moet je maar 1 woordje veranderen ;-)
Bij ons zal er gewoon de website staan, zonder meer (onder ons adres).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Sofie, da's inderdaad een goeie tip! Belevenissen!Woehoe merciekes!
belevenissen klinkt inderdaad goed. 'k Heb geen beter idee.Nog 100 dagen aftellen! Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen?Groetjes,Inge (ook 1/8/2009)
Ik denk dat stilletjesaan alles in orde aant komen is, Inge. Ik heb mijn volledige outfit (kleedje, schoenen, lingerie, juwelen) enkel nog kousen en iets voor in mijn haar. Ook mijn ventje heeft sinds dit weekend zijn kostuum, maar zoekt nog schoenen.We zijn nu volop bezig met het afwerken van de gastenlijst omdat onze uitnodigingen tegen eind deze maand moeten gedrukt worden.En dan wordt het eens tijd om te informeren naar de versiering: bloemen en dergelijke...Hoe ver staan jullie?GroetjesLien
Graag gedaan ;-) veel succes nog met de voorbereidingen en hopelijk wordt het een prachtdag!