TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
14-11-2009
|
21-4-2009 20:06:23
Hello, Vlgs mij is dit haalbaar. Wijzelf hebben eind februari beslist 14 novemeber te willen trouwen. 'k Denk dat het de belangrijkste is een zaal vast te leggen en dan daarop verder te bouwen. Trouwens in de herfst zijn de meeste zalen, fotografen, ... nog vrij. De zomer is het echte trouwseizoen. No worries :) Groetjes, Mieke
|
|
Ellen
23-5-2013
|
21-4-2009 20:10:29
kort maar volgens mij wel haalbaar, wij trouwen in mei en zijn sinds september verloofd, en hadden tijd zat..
|
|
Eva
10-10-2009
|
21-4-2009 21:36:20
Hey!
Volgens mij heb je nog tijd genoeg om alles te regelen. Het moeilijkste en belangrijkste zal de zaal vastleggen zijn. Daarna de kerk als jullie voor de kerk trouwen. Dus ik zou zeker eerst kijken naar die twee dingen!
Ikzelf trouw op 10 oktober maar wij hebben dit in november vastgelegd. Ik moet wel zeggen dat bij ons in de buurt (o-vl, zelzate-gent) de data in september al volgeboekt waren. In oktober had je meer keus.
Dus ik zou zeggen: ga dringend aan de slag en laat zeker wat weten hoe het vordert!
Groeten, Eva
|
|
Cheyenne
19-9-2009
|
21-4-2009 22:12:02
Wij trouwen op 3 oktober 2009 en hebben dit beslist eind maart. We hebben tot nu toe geen problemen. Maar voor september zal je goed moeten zoeken, dat is een 'topmaand' om te trouwen. We hebben nog de zaal die we willen en het gemeentehuis was ook geen probleem. Met de jurk had ik chance, want ze hadden er nog één in mijn maat en ik heb mijn jurk dus in 5 dagen gekregen :)
Ga vooral direct op zoek naar de zaal, kerk (indien gewenst) en gemeentehuis.
Veel succes!
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
21-4-2009 22:17:05
In principe is oktober nog te doen (volgens mij ga je in september niet veel vrije zalen meer vinden). Ik moet wel zeggen dat wij onze zaal begin oktober vorig jaar hebben vastgelegd en wij trouwen dit jaar op 24 oktober, en we kregen bij veel zalen toch te horen dat het volboekt was (op zaterdag, vrijdagen waren er nog veel vrij). De datum zal dus zeker afhangen van de beschikbaarheid van de feestzaal die je wil. De rest van de voorbereidingen zijn zeker te doen. Wat je ook best kan doen, is zo snel mogelijk gaan kijken voor een kleed. Alleszins veel succes en voorbereidingsplezier. groetjes Vanessa
|
|
katleen
8-8-2009
|
21-4-2009 22:33:11
wij hebben in januari beslist om in de zomer te trouwen. We hebben gewoon de zalen gecontacteerd die ons interesseerden om te vragen welke data nog gingen in juli en augustus en uiteindelijk hebben we de zaal van onze voorkeur kunne boeken op 8 augustus. Nu ff doordoen en de zalen contacteren en dan zal het allemaal wel in orde komen! veel succes
|
|
Katrien
5-9-2009
|
21-4-2009 22:36:17
Het zal idd mss nog wel haalbaar zijn, maar persoonlijk zou ik toch kiezen voor een relaxte zoektocht ipv een moeilijke. Hoe langer op voorhand, hoe meer keuze je hebt. Bovendien hoor je van de voorbereidingen toch ook al te genieten vind ik. Dus...als je geen haast hebt... Bovendien, april is toch ook schitterend trouwmaand, niet? ;-) xxx
|
|
Marie
16-5-2009
|
22-4-2009 8:36:47
Ik denk da dit zeker haalbaar is. Ik heb wel 10 maanden gehad om alles te organiseren maar erwaren echt epriodes waar ik niks heb gedaan... Het moeilijkst is zall, kerk en gemeentehuis. Daarna zou ik direct kijken voor kleed, fotograaf en dj en dan al de rest op je gemak.
Groetjes
|
|
isabelle
16-9-2009
|
22-4-2009 8:52:00
Kijk even of er een zaal vrij is die je leuk vindt, en of het gemeentehuis nog vrij is. Als dat kan, lijkt me het haalbaar, maar het is wel minder relaxed. Volgens mij haalbaar, maar niet als je een grote eeuwige twijfelaar bent. Gewoon aanpakken en beslissen, en hier op het forum de tips van mensen aannemen, want dat bespaart je veel gedoe. hi Succes.
|
|
marlies
|
22-4-2009 9:25:39
Zou niet durven zeggen dat dit haalbaar is, toch niet meer voor september... wij trouwen de 5e september en hebben een jaar geleden al de zaal vastgelegd, zelfs toen was er al een weekend bezet! Schijnt dat er heel veel huwelijken zijn in september. In december zijn we gaan kijken om een bus te huren en zelfs toen was er maar 1 meer dus ik zou aanraden om wat later te trouwen zodat je alles op je gemak kunt regelen. En wat het ook is, als je volgend jaar huwt, zul je meer keuze hebben overal.
Veel succes alvast
|
|
ariadne
5-9-2009
|
22-4-2009 9:58:55
volgens mij ook haalbaar. wij hebben het pas in maart beslist en trouwen ook in september. natuurlijk wel direct in actie schieten he! succes
|
|
Heidi
4-7-2009
|
22-4-2009 10:54:09
Beste S, heb je al een mooie feestlocatie op het oog? Ik zou eens eerst gaan rondtrekken voor info. Hebben wij ook gedaan en zo wou ik absoluut 1 bepaalde locatie en heb zo een datum geprikt. Als ik u was zou ik dat ook doen en dan beslissen wanneer te trouwen. Voor gemeentehuis, kerk en kleed ... zal dit wel geen probleem zijn. En wie weet als je geluk hebt is er toch nog plaats voor september? Desnoods een vrijdag. Alleen voor sommige merken van kleedjes moet je wel 6 maanden rekenen. En als je volgend jaar kiest dan heb je nog rustig veel tijd voor de voorbereidingen. Je moet geen schrik hebben, als het je meezit is een trouw in principe te regelen op een paar maanden. Héél veel geluk met de voorbereidingen!!! Groetjes.
|
|
Annelies
17-4-2009
|
22-4-2009 14:43:10
Mijn kersverse man heeft mij gevraagd op 4 oktober vorig jaar, en vorige vrijdag zijn we getrouwd met een spetterend feest, dus het is perfect haalbaar :) Mijn beide collega's hebben ook hun huwelijk telkens op minder dan 6 maand geregeld en het was in alle 3 onze gevallen perfect wat we wilden hebben! Het moeilijkste en dringendste is de zaal, dan je jurk en dan de uitnodigingen kiezen, de rest loopt wel los :)
Niet stressen dus :)
Groetjes,
Annelies (5 dagen getrouwd!)
|
|
celine
7-9-2008
|
22-4-2009 19:17:30
Hoi,
Wij hebben vorig jaar begin april beslist om te trouwen, begin mei de zaal gevonden, en eind augustus getrouwd. En ik heb in die tijd zelfs nog mijn trouwkleed zelf gemaakt. Dus ja, het is zeker haalbaar. Tenminste als je een beetje flexibel bent qua datum, en evt op een vrijdag wil trouwen. Wij hebben +- 10 zalen gezien, en allen hadden ze nog meerdere vrijdagen en de meesten zelfs nog 1 of 2 zaterdagen vrij tussen half aug - half sept.
Succes, Celine
|
|
Cindy
10-10-2009
|
22-4-2009 21:51:08
Hey,
volgens mij moet dit perfect haalbaar zijn om te regelen! Zoals al vermeld, begin direct met de 'grote zaken': zaal, gemeentehhuis, ev. kerk en vooral ook de jurk! Heb mijn jurk twee weken geleden besteld en het duurt toch 4 maanden vooraleer ze binnen is. Maar vooral, geniet van de voorbereidingen en doe waar je jezelf goed bij voelt... Ik ben gevraagd op 15 december en wij trouwen op 10/10.
Groetjes
|
|
Veerle
|
25-4-2009 21:59:19
Hallo, Perfect haalbaar! Bij ons was er ook een verloving van 6 maanden. Zeker als je oktober ziet zitten, zal je nog genoeg keuze hebben in feestzalen, fotograaf etc. Ken trouwens verschillende mensen die een verloving van 4 maand en minder gehad hebben en 't was niet te merken aan het feest! Eerst en vooral een feestzaal zoeken en kijken of de wet en de kerk kunnen op die dag. Mijn kleed was in minder dan 3 maanden klaar. 't Leuke aan een net iets kortere verlovingsperiode is dat je je onmiddellijk kan storten op alle voorbereidingen, terwijl dat niet zo is als je bv 1,5 jaar verloofd bent. Geen zorgen maken.
|
|
Heidi
2-8-2008
|
28-4-2009 22:01:22
Hey,
Ja hoor dat is tijd genoeg. Wij hebben 13 maart 2008 beslist om te trouwen en we zijn op 2 augustus 2008 getrouwd. Het was een supperdag en alles was volgens wens.Alleen zorgen dat je tijdig gaat voor u kleed duurd ongeveer 3 maanden. Veel suxses
Heidi & Cisse
|
|
Sylvia
20-6-2009
|
8-6-2009 23:56:39
wij hebben 7 weken voor onze trouwdatum beslist dat we gingen trouwen... nu is het nog 12 dagen tot onze dag en zitten we al een week of drie ongeveer zonder nog iets te moeten doen, alles is al in orde. Het enige wat we dan wel nog moesten doen vorige week was ons aantal bevestigingen tellen en doorgeven aan de zaal. Voor mij persoonlijk moet het niet langer duren anders vrees ik dat mijn ventje mij in een zothuis zou moeten komen ophalen ...
Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|