Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed Met Sleep?

21-4-2009 23:08:17
Ik heb een vraagje aan de bruidjes, die al getrouwd zijn, of tenminste al hun kleedje kozen? Kiezen jullie voor een sleep of niet? Ik dacht altijd geen sleep te nemen, maar zie nu zoveel mooie kleedjes met sleep, dat ik het even niet meer weet. Ik kan ook niet goed inschatten of het lastig is om de hele dag op die sleep te letten of dat dat eigenlijk vanzelf losloopt... Bedankt voor jullie raad!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 853

tami
26-6-2010
 Meld misbruik21-4-2009 23:24:18

hoy Karmen,

alleen bij het dansen van wat geen slows zijn, is het niet zo leuk met een sleep maar verder wel mooi, hé.

evi
4-7-2009
 Meld misbruik22-4-2009 0:11:26

hey,

ik heb een sleep van een meter of 3 denk ik. maar ik denk dat dit goed zal gaan, normaal kun je dat ook vastmaken voor s avonds te dansen hé. Een sleep vind ik echt sjeik, net als een prinses hé dan. kverlang al tot mijn dag

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-4-2009 6:57:14

ik had een ian stuart met een super sleep. (terwijl ik wou trouwen in een broek haha)

In de winkel voelde ik mij net een zeemeermin en dacht ik dat het nooit zou lukken

awel ik heb er geen last van gehad op de dag zelf!

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik22-4-2009 7:37:47

Mijn jurk is van Jorge Terra, normaal wilde ik zo strak mogelijk maar het is totaal de tegenovergestelde richting ingegaan tijdens het passen...
Lekker lange sleep en de dag zelf zullen we wel zien of het lukt of niet maar denk niet echt dat dar problemen van komen. Getuige en ouders willen dat toch telkens goed leggen 'denk ik' dus...
Dus als je een kleed met een sleep vind en je vind hem super... gewoon doen!! :-)

Gr.
Tess

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik22-4-2009 7:59:55

Mijn kleed had oorspronkelijk een hele lange sleep. Heel erg zwaar. Heb m laten inkorten naar een kleine meter denk ik. PERFECT. En ik was een princes, én ik had nergens last van! Heb m zelfs niet laten opspelden, effe vastgrabbelen en beentjes in de lucht!
groetjes,
Nele

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik22-4-2009 8:13:05

Hallo,

Ik zei ook altijd dat ik geen sleep wilde omdat ik gehoord had dat dit na verloop van tijd echt zwaar wordt.. Tot ik een kleed aanhad met een prachtige sleep :-) Ik heb maandag mijn 1ste pas gehad en ik moet zeggen, is echt wel prachtig zo! Zou zonde zijn de sleep van het kleed af te laten halen.

Dus zou zeggen, als je het echt mooier vindt, ga er gewoon voor :-)

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

heidi

Meld misbruik22-4-2009 9:29:02

ik heb ook voor een kleed met sleepje gekozen (ongeveer 1meter), dit is niet storend vind ik, ik heb wel laten voorzien dat ik het kan opspelden, dit had ik voor het eerst bij mijn laatste pas gezien afgelopen zaterdag en zelfs zo gaf het mijn kleed dat ietsje meern dus na de openingsdans steek ik ze op.
16 Mei 2009

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik22-4-2009 9:39:48

hallo

ik heb kleed waar je linten in kan doen en zo kan je kleed opstroppen wanneer je wil dansen. ik denk dat dit in veel trouwjurken voozien is. vraag het maar aan de verkoopster. Sleep is machtig!

nathalie

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik22-4-2009 12:06:36

Ik heb ook een kleed met een behoorlijke sleep en normaalgezien zou ik hem tijdens het avondfeest moeten kunnen "opspelden" (klinkt mottiger dan echt is)
Hoe dan ook, het is onze dag en ik kan maar 1 keer in mijn leven zo een jurk dragen dus foert !
Als hij in de weg zit moeten de mensen er maar rond lopen ;-)))

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik22-4-2009 12:19:38

hey,

toen ik ging kiezen heb ik mijn keuze niet laten afhangen van het al dan niet hebben van een sleep, maar mijn droomkleed heeft een supermooie sleep en eigenlijk vind ik dat heel leuk - dat geeft het kleed net iets extra :-).
Mijn sleep is wel geen traditionele sleep, dus geen verlenging van het achterste deel van je kleed, maar een losse sleep die halfweg mijn rug begint (hopelijk is dit een beetje duidelijk uitgelegd :-) ). Voordeel is dat ik de sleep er voor het dansen gewoon kan afhalen.

groetjes
Kirsten

Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik22-4-2009 12:55:24

Hallo Karmen,

Ik zelf heb een kleedje met een dubbele sleep, sleep aan het kleed en dan nog een sleep van voile die vanuit mijn poep vertrekt. Die laatste wordt omhoog vastgemaakt op het kleed, de andere wordt naar binnen omhoog gehangen zodat mijn kleedje dezelfde lengte krijgt als vanvoor.
Ik volg nu danslessen voor onze openingsdans en de danslerares zegt dat het geen enkel probleem gaat zijn om ermee te dansen...
Tijdens het passen had ik absoluut niet het gevoel dat hij zwaar woog... en ik denk door de dag dat er genoeg mensen zijn die hem gaan goed leggen (ceremoniemeester, zus, mama,...) de onderkant gaat wreed vuil worden, maar dat hoort erbij...

Zie je je droomkleedje en dat heeft een sleep, laat hem gewoon hangen, zou ik zeggen!

groetjes,
Inge
10/10/2009

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik22-4-2009 13:17:26

Hoi!

Mijn kleedje is van Pronovias en heeft een sleep van ongeveer anderhalve meter. Het is echt heel mooi, het geeft zoiets extra vind ik! Voor 's avonds heb ik er (zoals de meeste waarschijnlijk) zo'n 'opstropsysteem' in laten zetten, maar ik weet niet of ik dat ga gebruiken want ik vind dat ik dan precies zo'n bol stof op mijn kont heb :).

Ik zou zeggen: doen! Je krijgt die kans maar 1 keer in je leven...

Groetjes!

Liese
9 mei 2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik22-4-2009 13:29:49

ik had een kleedje waarbij de achterkant gewoon een klein beetje langer was dan de voorkant. Dus niet echt een sleep, maar wel wat over de grond 'slepend'.
Door de dag geen last gehad, maar heb het toch bij het dansen omhoog laten steken (was bij mij niet voorzien, dus nu 4 kleine 'gaatjes' in het kleed, maar dat vind ik niet erg)

Voor de foto's is een sleep wel heeel mooi
en als je gewoon wandelt, komt je sleep normaal wel vanzelf goed
wel zien bij het naar binnengaan, dat je sleep niet achter iets van de deur blijft hangen en zo kapot gaat...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-4-2009 14:05:50

Ik zei ook altijd dat ik geen sleep wou, maar nu heb ik toch een kleed met een klein sleepje. Ik voelde me echt super en heb het kleed dan ook genomen! De sleep kan omhooggebracht worden met een knoopje.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik22-4-2009 15:07:08

Hey Karmen
Ik heb een kleed gekozen met sleep. Die kan ik eventueel nog korter laten maken, maar dat ga ik waarschijnlijk niet doen. Ik ga me misschien ergeren aan de lengte op de dag zelf, maar dan is het zo. Het is de enige dag dat ik met een sleep kan/mag rondlopen en dat zal ik dan ook doen!
Voor het avondfeest kan je hem uiteraard nog laten opnemen (met koordjes/knoopjes of whatever).

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-4-2009 15:56:35

Ik heb een kleed besteld waardat de sleep afkan. Dit is met velcro. Als hij eraf is is je kleed overal even lang. Ook de tekening loopt door.
Sincerity bridal, model 4481

Groetjes, Carolina

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik22-4-2009 16:18:08

ik heb mij toch ook een kleed besteld met een lange sleep durf ik ook zeggen +-, 2meter of langer zelfs.

Je kan dit maar een keer doen dus ben voor het kleed van mijn dromen gegaan. En ja voor de foto is het mooier voor het dansen mss onpracktischer maar tegenwoordig vinden ze overal wat op zoals idd de knopjes

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik22-4-2009 19:06:33

Bedankt voor jullie wijze raad allemaal! Ik zal me dan zeker niet laten tegenhouden door een eventuele sleep als ik mijn droomkleedje vind! ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info