TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
18-7-2009
|
22-4-2009 13:13:33
hallo
ik heb zaterdag mijn tweede pasbeurt en hoop dat ik wel een waauw gevoel heb... maar: misschien kan je een extra attribuut nemen (vb stola) of ook met juweel kan je die 'final touch' wel hebben denk ik. Mijn schoonzus had een hele mooie ketting + wat blinkertjes achtige make up op rond ketting en hals / borst en dat gaf een heel mooi effect. Hou moed!
Nathalie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
evi
4-7-2009
|
22-4-2009 14:06:55
hey,
ik heb ook al mijn eerste pas achter de rug en ik heb eigenlijk mijn makeup laten doen, mijn haren zoals het zal zijn, al mijn juwelen aan. en ik vond het geweldig. ik was ook bang want ik had foto's genomen bij het kiezen van mijn kleed en hoe meer ik keek, hoe meer ik vond dat het nie meer een waw gevoel was. maar toen ik het totaal plaatje zag was het perfect. Ook had ik een beetje onder de zonnebank gelegen. mss moet je nog een vragen of je nog eens extra mag gaan passen, normaal zal da geen probleem zijn hoor.
groetjes en succes
|
|
Vera
22-8-2009
|
22-4-2009 15:04:52
Hey! Ik heb een soortgelijk verhaal gehoord van een kennis. Toen zij haar 1ste pas had, is ze in tranen uitgebarsten omdat ze het kleed helemaal niet mooi meer vond. Uiteindelijk kon ze er niets meer aan veranderen en heeft ze zich erover gezet. Op haar trouwdag straalde ze als geen ander! Jij fixeert je nu misschien te hard op die bloemen, maar de mensen op jouw trouwfeest weten niet beter! Jij zal sowieso stralen en je moet de juwelen, je kapsel, je make-up enzo er ook bijdenken. Dat gaat ongetwijfeld heel mooi zijn! Pas op, die twijfelgevoelens heb ik ook vaak en mijn eerste pas is nog niet geweest! Dat lijkt me allemaal heel normaal; je wil nu eenmaal de mooiste zien op die dag :-)
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
22-4-2009 15:14:46
Als ik van jouw was, zou ik het even aan de winkel vragen. Ik heb ook een kleedje van Rembo Styling gekozen, en bij mij is het er eentje met een halter en aan een kant van de halter een roze bloem. Toen ik onlangs mij maten moest laten opnemen, heb ik het kleedje nogmaals gezien, maar met een witte bloem. Ikzelf ben van plan om de bloem er te laten afhalen. Zo zie je maar dat het gemakkelijk aan te passen kan zijn. Je moet zeker niet bij de pakken blijven zitten. groetjes Vanessa
|
|
heidi
|
22-4-2009 15:50:30
ga nog eens langs met een totaalbeeld, haar,make)up, juweeltjes, het geeft een heel andere indruk en je zal wel stralen, je zal niet voor niets dat kleedje gekozen hebben 16 Mei 2009
|
|
Katrien
5-9-2009
|
22-4-2009 20:24:12
Hallo Ik heb binnenkort ook mijn 1ste pas en heb hier ook een beetje schrik voor. Maar ik denk dat de waauw er wat af is omdat het niet meer nieuw is en het niet meer de 1ste keer is dat je het kleedje ziet. Je moet denken dat alle anderen jou wel zo voor de 1ste (en enige) keer zullen zien hé. Mss moet je idd het geheel eens zien: kapsel, schmink, mooi juweel, ev. stola. Ben er zeker van dat je wel van gedachten zal veranderen, zeker na de reactie van je ventje en alle anderen! Uiteindelijk zal je toch met een reden voor dit kleedje gekozen hebben hé! xxx
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-4-2009 6:39:18
ik had net hetzelfde bij mijn eerste pas! De kleur was ook niet meer wat ik dacht dat het was, en het gevoel was weg..
De keer daarna was ik weer helemaal gelukkig en op de trouw vond ik het kleed terug geweldig!
|
|
Geert
4-7-2009
|
23-4-2009 9:01:44
Dank je wel voor jullie lieve en eerlijke reacties, dat is echt een hart onder de riem!
Valerie
|
|
Severien
1-10-2009
|
23-4-2009 13:14:00
Idem hier.
Nadat het kleed gekocht was heb ik nooit meer het wauw gevoel gehad. Tot op de trouw zelf. Toen voelde ik me echt stralen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|