Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie: jullie ervaring?

22-4-2009 12:44:22
wij geven geen klassiek avondfeest. enkel een avondreceptie, gevolgd door een fuif.
Hoelang moet zo'n receptie duren ?
1,5u of 2u of langer ? op de receptie zal zo'n 70pers aanwezig zijn, bij de fuif komen er nog zo'n 30 bij, dus totaal dan 100.
Hoelaat zou ik die receptie laten starten? 19u30-20u???
Heeft er iemand ervaring met BP catering uit Drongen voor de receptie?

groetjes
05/09/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 564

tami
26-6-2010
 Meld misbruik22-4-2009 13:39:17

Ariadne,

ik zou eerst het startuur van de fuif bepalen en in functie daarvan de duur van de receptie. Wij hebben helemaal géén receptie, alle gasten komen naar het avondfeest (klassiek diner) maar we willen een apero van min. 1 h 30 houden om tegen onze gasten wat méér te kunnen zeggen dan alleen "hallo ! Fijn dat jullie gekomen zijn ! We zien jullie straks nog wel."
Wij voorzien die apero in de tuin, maar wel met voldoende stoelen omdat het langer duurt dan een gewone receptie.
BP catering ken ik helaas niet...
groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-4-2009 13:59:08

Bij onze feestzaal rekenen ze voor een receptie 2u. Voor een aperitief 1u.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Nadia
1-1-2009
 Meld misbruik30-4-2009 12:58:46

Hallo, ook wij hebben voor BPCatering gekozen, hebben goede formules.
Wanneer is jullie feest ? Bij ons op 29/08/09.
Onze receptie zou maar 1u duren
Groetjes Nadia

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik30-4-2009 13:15:21

hallo nadia,
onze trouw is op 05/09, een weekje na jullie dus.
wij hebben beslist om met BP in zee te gaan, en onze receptie gaat 2uur duren (dit omdat er nadien geen avondfeest volgt, maar een fuif)
hun verschillende formules zijn inderdaad aantrekkelijk. ik heb bovendien verschillende caterings vergeleken qua prijs, en zij zaten wel heel goed hoor !
veel voorbereidingsplezier !
Groetjes
Ariadne
05/09/2009

lem

Meld misbruik28-2-2011 21:55:55

hallo, ook wij hebben voorlopig gekozen voor bp catering maar dit ligt nog niet 100 procent vast. We zijn ook nog wat aan het informeren... hoe was de bediening en kwaliteit op jullie trouwfeest? waren jullie tevreden over bp catering? of iemand die nog suggesties heeft? groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...