Terug naar overzicht
Ariadne,ik zou eerst het startuur van de fuif bepalen en in functie daarvan de duur van de receptie. Wij hebben helemaal géén receptie, alle gasten komen naar het avondfeest (klassiek diner) maar we willen een apero van min. 1 h 30 houden om tegen onze gasten wat méér te kunnen zeggen dan alleen "hallo ! Fijn dat jullie gekomen zijn ! We zien jullie straks nog wel." Wij voorzien die apero in de tuin, maar wel met voldoende stoelen omdat het langer duurt dan een gewone receptie.BP catering ken ik helaas niet...groetjes
Bij onze feestzaal rekenen ze voor een receptie 2u. Voor een aperitief 1u.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo, ook wij hebben voor BPCatering gekozen, hebben goede formules.Wanneer is jullie feest ? Bij ons op 29/08/09.Onze receptie zou maar 1u durenGroetjes Nadia
hallo nadia,onze trouw is op 05/09, een weekje na jullie dus. wij hebben beslist om met BP in zee te gaan, en onze receptie gaat 2uur duren (dit omdat er nadien geen avondfeest volgt, maar een fuif)hun verschillende formules zijn inderdaad aantrekkelijk. ik heb bovendien verschillende caterings vergeleken qua prijs, en zij zaten wel heel goed hoor !veel voorbereidingsplezier !GroetjesAriadne05/09/2009
hallo, ook wij hebben voorlopig gekozen voor bp catering maar dit ligt nog niet 100 procent vast. We zijn ook nog wat aan het informeren... hoe was de bediening en kwaliteit op jullie trouwfeest? waren jullie tevreden over bp catering? of iemand die nog suggesties heeft? groetjes