Nu Online
Momenteel zijn er 721 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bekleden van schoenen

22-4-2009 13:28:44
Hallo iedereen,
Heeft er iemand ervaring met schoenen te laten bekleden met de stof van zijn kleed? Toevallig ook een gekend adresje?

Lien
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1304

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik22-4-2009 14:07:14

mijn nichtje volgt een opleiding (snit en naad of hoe dit tegenwoordig ooknoemt ...)

en ze vertelde me dat ze zelf haar kleedje heeft gemaakt, en dat ze pumps heeft gekocht die ze idd met dezelfde stof zou bekleden ... ik weet niet inhoeverre haar dit gelukt is en hoe het er uit ziet, maar gezien ze dit in school doen/leren, zullen er wel plaatsen zijn waar je dit kunt laten doen, misschien bij een naaister ofzoiets ... ???

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik22-4-2009 16:42:58

Van bekleden heb ik nog niet gehoord, wel van kleuren.
Je kan je schoenen laten kleuren in exact dezelfde kleur als je kleed, bvb ook interessant voor de suite.
Bij bruidscouture Elena in deinze doen ze dat en bij Couture Ann in Aalst.

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik24-4-2009 14:58:15

In Rijsel:
Galloy
1 rue de la monnaie
59800 Lille
tel 0033(0)3200635 39

Dit adres heb ik via Kaat Tilley in Brussel

Valerie
2mei09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...