TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
23-5-2009
|
22-4-2009 15:39:17
héél mooi!!!
hij zal ontroerd zijn :)
|
|
Carolina
1-8-2009
|
22-4-2009 15:43:41
Ja wadde, da's niet niks hé. Die van ons heb ik wat verzameld uit andere misboekjes. Ze zijn wel wat korter, maar toch nog "lang" genoeg. Verwacht je nu dat Bjorn ook zoiets gaat schrijven??? Niet gemakkelijk dan hoor.
Carolina, Ik wil je man zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij bent het ‘vuur’ in mijn leven. Met je warme blik, je lieve zorgen en je liefdevolle attenties ontvang je me steeds voor een warme thuiskomst. Met je sterk doorzettingsvermogen laat je ons verder komen, zodat we steeds meer bereiken. Je staat steeds klaar voor mij als ik het iets moeilijker heb. Carolina, jij bent diegene waar ik het meest van hou, op alle mogelijke manieren. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van ons leven!
Bart, Ik wil je vrouw zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij die het woord ‘liefde’ voor mij een bijzondere betekenis geeft. Je zachtaardigheid en kalmte zorgen ervoor dat ik altijd bij jou tot rust kan komen. Ik hou van het spontane in jou. Ook bewonder ik je relativeringsvermogen en luisterbereidheid: dingen die mij onoverkomelijk groots lijken, kan jij kneden tot kleine en makkelijk trotseerbare dingen. Omdat jouw liefde me zo gelukkig maakt wil ik je vrouw worden. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van ons leven!
groetjes, Carolina
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
22-4-2009 23:30:08
mooie tekst!! Ik wil ook zelf mijn geloften schrijven, maar ik ga ze iets korter houden want ik zit nu al met een krop in mijn keel als ik eraan denk wat ik ga zeggen :D
Groetjes!
|
|
Geert
4-7-2009
|
23-4-2009 11:42:39
Superontroerend vind ik het, vooral omdat ik me erg kan vinden in jouw tekst! Wij gaan onze geloftes ook zelf schrijven, maar ik ga het idd ook moeilijk hebben :-)
Valerie 04/07/09
|
|
Nele
28-2-2009
|
23-4-2009 12:26:37
Vind t een heel mooie tekst... maar gaat t niet wat te 'gemaakt' overkomen als je dit moet 'voorlezen'. Is heel erg lang, bijna een brief... misschien moet je t eerder zo opvatten: als tekst opnemen in je boekje, bv en je geloftes zelf ietsje korter maken. Dit wordt anders een heel moeilijk (lees emotioneel) moment in de viering, denk ik!
(ik heb t zelf veel korter gehouden, gewoon 'ja' gezegd op de vraag van de priester, maar ik daarom vind ik t nog niet verkeerd om ze zelf te schrijven, ik ben bang dat dit te lang gaat zijn?)
groetjes, Nele
|
|
ellen
4-7-2009
|
23-4-2009 12:36:04
@ Nele Eigenlijk zijn het nog niet de geloften maar wel een tekst die ik voor mijn ventje geschreven heb en die ik als verrassing naar voor ga brengen. De woorden die ik uitspreek wanneer we de ringen aandoen moet ik nog schrijven. Onze viering is eigenlijk een aaneenschakeling van mensen die komen zingen,muziek spelen, zelf teksten geschreven hebben,... Onze gasten worden ook actief betrokken tijdens de viering...
Het is de bedoeling dat het een echt feest wordt, zowel voor hen als ons.
|
|
Nele
28-2-2009
|
23-4-2009 15:02:58
Hey Ellen, ik heb bewondering voor je! Ik zou t niet kunnen, ... hoe langer ik aan t voorlezen ben, hoe moeilijker t steeds voor me wordt. ;)) Mijn zegen heb je.. ;)) En voor de rest, geniet er gewoon van! Nele
|
|
Heidi
13-9-2008
|
23-4-2009 16:31:39
wij hebben ook zo een soort tekstje gemaakt, alleen iets luchtiger en korter (wij hadden een eigen gemaakte 'viering' thuis) Wij hebben wel het aan elkaar laten lezen en het was een beetje in dezelfde aard misschien niet meer verrassend voor elkaar, wel leuk om te horen door de anderen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|